Ik ben op zoek naar het scherm: Synchronisatie digitaal systeem. Zowel in de Help als in het handboek staat dit scherm vermeld. Ik zie deze nergens staan in koploper. Ik wil graag kijken hoe dit werkt.
Ik ben thuis bezig met Koploper icm Mrdirect. Koploper wisselt gegevens uit over de locomotieven met mrdirect (dat denk ik omdat er geregeld komt te staan dat de centrale(mrdirect) aangeeft dat een decoder op 28 stappen staat ingesteld en ik in koploper 14 stappen ingesteld heb)
Ik heb 1 mfx lok en diverse loks met lokpilot 3.0 en ook loks met 27 stappen motorola (en ouderwetse 14 stappen)
Misschien is de oplossing wel heel eenvoudig en kijk ik niet goed.
Normaal staat "Synchronisatie digitaal systeem" onder het menu algemeen. Als je tenminste gekozen hebt voor het digitale systeem wat er bij hoort. De Ecoscentrale of het Märklin Central Station zijn centrales waarbij dit gebruikt kan worden. Bij Mrdirect of Intellibox zal dit niet zichtbaar zijn.
Dat is een duidelijk antwoordt. Ik kom dus niet bij dat scherm. Wel wisselt koploper gegevens uit. Ik zie mijn lok's (adressen) in het overzicht van mrdirect staan.
Waarschijnlijk een feature van MrDirect. Koploper wisselt niets uit met de Ib (=MrDirect). Koploper vraagt alleen maar aan Ib hoe de decoder staat ingesteld.