Auteur |
Onderwerp |
|
fred spierenburg
Netherlands
58 berichten |
Geplaatst - 11 jan 2009 : 16:28:57
|
Paul, In uitgebreide functies kan je knippen en plakken, zowel kolom geheel als deel van de kolom. Dat kan zelfs van de ene naar een andre loc. Maar wanneer ik bij een loc, ene functie meerdere blokken heb toegevoegd, zou ik graag van de ene naar de andere willen kopieren. Ik hoop dat mijn vraag de clou raakt
groet Fred |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 11 jan 2009 : 17:53:05
|
Fred,
Ik heb het verschillende keren gelezen maar ik volg niet wat jij wil.
Mvg, Paul. |
|
|
fred spierenburg
Netherlands
58 Posts |
Geplaatst - 11 jan 2009 : 18:37:20
|
Paul,
Dat je er geen brood van kan bakken verbaast me niet, ik was er al een beetje bang voor.Dat ligt niet aan jou hoor. Bij uitgebreide functies kan je op de knop "toevoegen" drukken. Dan kan je gedrag voor een bepaald blok definieren. Stel dit is een stationsblok. ( b.v. blok25 komende uit 1). Om nu meerder stationsblokken te voorzien van hetzelfde patroon,(b.v. blok 24 uit 1) zou het prettig zijn om dan ook te kunnen knippen en plakken. Samengevat de eigenschappen van alle kolommen van 25 uit 1 naar 24 uit 1 en 23 uit 1 , enz. Ik hoop dat het zo iets duidlijker is.
Fred |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 11 jan 2009 : 20:10:09
|
Hoi Fred,
Het is wel duidelijker. Ik weet wel dat het maken van dat gehele stuk een beetje zeer lastig is geweest. Waarschijnlijk zou ik het bij opnieuw bouwen, echt anders oplossing. Ik weet niet of het makkelijk te doen is om het ook op deze manier te kunnen kopieren. Ik wil er wel even naar kijken en mocht het simpel zijn dan doe ik het en anders niet.
Mvg, Paul. |
|
|
fred spierenburg
Netherlands
58 Posts |
Geplaatst - 11 jan 2009 : 21:20:38
|
Paul,
Duidelijk, dank voor je antwoord, en we wachten gewoon af
groet Fred |
|