Auteur |
Onderwerp |
|
prehorst
Netherlands
603 berichten |
Geplaatst - 18 jan 2009 : 11:52:41
|
De nieuwe decoders van selectrix hebben meer als 1 geluidsfunctie zoals b.v. de gottardo met 2 geluiden, rijgeluid en stations geluid. Is het in de toekomst mogelijk om bij de eigenschappen van de locomotieven meer dere functies tot beschikking te hebben, zodat er gebruik gemaakt kan worden van de mogelijkheden van de decoders?
Met vriendelijke groeten Piet Rehorst ( H0 3 rail - selectrix-2000 - decoder64 - Marklin - HAG - Roco - Trix ) |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 18 jan 2009 : 11:57:35
|
Hallo Piet,
Ik zou wel willen, maar in het protocol van Selectrix tussen Pc en interface is slechts 1 functie voorzien. Meer kan ik er ook niet van maken voor je.
Mvg, Paul. |
|
|
prehorst
Netherlands
603 Posts |
Geplaatst - 18 jan 2009 : 12:03:00
|
Paul
Jammer zeker gezien het feit dat koploper in eerste instantie voor selectrix is ontworpen
Met vriendelijke groeten Piet Rehorst ( H0 3 rail - selectrix-2000 - decoder64 - Marklin - HAG - Roco - Trix ) |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 18 jan 2009 : 13:27:15
|
Piet,
Ik kan het protocol van Selectrix zelf toch niet aanpassen. Wat het dan te maken heeft dat Koploper voor Selectrix is gemaakt, vat ik even niet.
Kan jij dan wel vanaf de Selectrix centrale die functies aansturen?
Mvg, Paul. |
|
|
Thomass
Netherlands
34 Posts |
|
prehorst
Netherlands
603 Posts |
Geplaatst - 18 jan 2009 : 19:37:32
|
Paul - Thomass
Paul ik kan de functies vanaf de centraaleenheid niet bedienen
Ik weet wel dat je de cenraaleenheid in kan stellen op gemengd bedrijf namelijk Selectrix en DCC. Is het dan zo als het ingesteld is op gemengd bedrijf en de Gottardo een DCC adres heeft dat dan wel alle functies gebruikt kunnen worden?
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 18 jan 2009 : 19:40:42
|
Piet,
Helaas heb jij mijn eerste bijdrage niet gelezen? Het zit gewoon echt niet in het protocol wat Selectrix heeft bedacht tussen de Pc en de interface, daarin is slechts 1 in fucntie voorzien.
Sorry ook al zou ik het willen: IK KAN HET ECHT NIET AANPASSEN!! En hierbij helpt ook geen centrale eenheid. Als jij die functies wil besturen moet je overstappen naar een ander type digitaal systeem.
Mvg, Paul. |
|
|
|
Onderwerp |
|