Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 84 / Bezoekers Vandaag: 3211
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 444
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Tekenen nieuwe baan
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

digipetter

Netherlands
16 berichten

Geplaatst - 01 jan 2009 :  14:14:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik ben een echte beginner op koplopergebied. Nu wilde ik eens een proefbaantje beginnen te tekenen en nu loop ik al vast (hoe is het mogelijk).De toolbar die getoond wordt op pagina 95 zie ik niet bij het opstarten van koploper. Nu heb ik in knoppenbalk boven in het scherm het mapje algemeen gekeken en diverse toolbars aangeklikt maar de toolbar om een baan te tekenen zie ik niet. Waar kan ik die vinden?

Modelspoorgroetjes, Rob Bogers

hubertus

Netherlands
1958 Posts

Geplaatst - 01 jan 2009 :  14:23:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Ga naar onderhouden -> baan definities -> baanontwerp.

Ken je trouwens het bestaan van de beginnershandleidingen?
Via de site www.pahasoft.nl en dan download -> helpfiles staan een paar verwijzingen. Voor een echte beginner een aanrader om daarmee te beginnen.

groet, Huub
Ga naar bovenaan de pagina

tomprins

Netherlands
538 Posts

Geplaatst - 01 jan 2009 :  17:36:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Rob,