Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 168 / Bezoekers Vandaag: 4142
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 444
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Speciale acties en rijden volgens dienstregeling
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

maclion

Netherlands
17 berichten

Geplaatst - 28 dec 2008 :  21:30:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Koplopers,

Ik ben een beginner maar met een Koploperhistorie.
Tegen beter weten in heb ik de uitgebreide functionaliteit van Koploper geactiveerd.
Het lukt me echter niet op mbv een TIJD conditie in een speciale actie in een bepaald blok een Vaste treinroute te (laten) starten.
Probeer ik het onmogelijke te realiseren?

Martin van Leeuwen

Lenz h0 gelijkstroom

Bewerkt door maclion op 01 jan 2009 19:56:36

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 28 dec 2008 :  22:02:53  Toon profiel  Reageer met citaat
Martin,

Wat versta jij onder binnen van een vaste treinroute. Je kan wel wachttijden inbouwen in een vaste treinroute die reageren op de tijd.
Dit hoeft dus helemaal niet met speciale acties.

Mvg,
Paul.
Ga naar bovenaan de pagina

dentheo

Belgium
1758 Posts

Geplaatst - 29 dec 2008 :  00:04:30  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door maclion


Het lukt me echter niet op mbv een TIJD conditie in een speciale actie in een bepaald blok een Vaste treinroute te (laten) starten.




Ik vrees dat de route "starten" op tijdbasis onmogelijk is.