Auteur |
Onderwerp |
|
marckmartens
Netherlands
18 berichten |
Geplaatst - 20 dec 2008 : 17:32:50
|
Hallo allemaal,
Lekker drie weekjes vakantie, dus weer volop aan de slag met de modelbaan en koploper 6.5.
Nu valt mij op dat elke keer als ik koploper opstart mijn overzicht met actieve locomotieven is teruggesprongen naar een vast formaat. Hierdoor valt de helft van de locomotieven weg e is alleen te zien door te scrollen. Het overzicht is gemakkelijk te vergroten door rechts onderin met je muis te slepen. Koploper (of windows) onthoud het gewenste format echter niet. Is dit normaal of moet ik ergens een instelling wijzigen?
Groetjes,
Marc |
|
quadran
Belgium
86 Posts |
Geplaatst - 20 dec 2008 : 18:30:09
|
Hallo
Ik denk dat je op het icoontje moet klikken van overzicht lokomotieven en dan kiezen voor "positie venster" & dan kiezen voor "opslaan bij afsluiten"
Mvg Geert |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 20 dec 2008 : 20:03:15
|
Hoi,
Even kleine aanvulling: bijna ieder window in Koploper kan je op deze manier positioneren.
Mvg, Paul. |
|
|
pjsieders
USA
66 Posts |
Geplaatst - 24 dec 2008 : 14:15:52
|
Paul,
aangezien je dat meldt : is er een mogelijkheid om het kortsluitingscherm ook te kunnen verplaatsen ? Nu ljkt het precies in het midden van het scherm te verschijnen, maar dan moet ik het telkens verplaatsen om mijn rail overzicht te kunnen zien en het probleem op te lossen ? Dat zou wel heel prettig zijn.
mvg, Patrick
Patrick Sieders Nashville TN USA
Samen maken we er iets heel moois van. |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 24 dec 2008 : 18:23:35
|
Patrick,
In dat window zit geen Koplopericoon in de linkerboven hoek. Het antwoord is dus nee. Positie wordt niet opgeslagen en komt per definitie in het midden van het scherm.
Mvg, Paul. |
|
|
|
Onderwerp |
|