Auteur |
Onderwerp |
|
zolder
Netherlands
23 berichten |
Geplaatst - 26 dec 2008 : 14:53:04
|
Hoi forum leden, Graag wil ik wat vragen over teveel treinen. Het gaat om het volgende:Ik heb de demobaan met inhaalspoor gebouwd en daar rijden twee locs op een 1100 en een 2400. Later heb ik er een pendelbaan bij gebouwd en daar rijd een 2200 heen en weer.Als er twee treinen tegelijk rijden dan wil de derde trein niet rijden en geeft de pc de melding "teveel treinen".Normaal moet Koploper dat toch aan kunnen!! drie tegelijk,of is er wat met mijn insteling.graag jullie advies.En langs deze weg ook nog een goed 2009.
Met vriendelijke groeten Jan van den Berg
J.F. van den Berg Niks is mooier dat je treinen te laten rijden op koploper. Kicken gewoon. |
|
bartjemestrom
Netherlands
50 Posts |
Geplaatst - 26 dec 2008 : 15:07:18
|
Dat heb ik nog nooit gezien. Hoe groot is die demobaan van je?
Met vriendelijke groet,
Bart Mestrom |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 26 dec 2008 : 15:07:41
|
Hallo Jan,
Helaas Koploper kan maar maximaal 2 treinen laten rijden. Meer kan dit programma echt niet aan. Het wordt anders veel te druk op 2de kerstdag
Kijk maar eens in instellingen per database / tabblad algemeen-2 en dan de optie "Hoeveel treinen mogen er tegelijkertijd rijden". Wat staat daar ingevuld?
Mvg, Paul. |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 26 dec 2008 : 15:08:46
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door bartjemestrom
Dat heb ik nog nooit gezien. Hoe groot is die demobaan van je?
Met vriendelijke groet,
Bart Mestrom
Bart,
Dat heeft er werkelijk niets mee te maken. Draagt ook niet bij aan de oplossing denk ik.
Mvg, Paul. |
|
|
zolder
Netherlands
23 Posts |
Geplaatst - 26 dec 2008 : 17:19:44
|
Hoi forum leden, Het is gelukt en Paul, er stonden twee treinen op de database vermeld.Ik heb het even veranderd naar drie en dan moet het werken. Bart mijn demo baan is 3,60 x 1,22.Het was gewoon een kwestie van instellingen.Paul hartelijk dank voor je advies. Met vriendelijke groeten, Jan van den Berg.
J.F. van den Berg Niks is mooier dat je treinen te laten rijden op koploper. Kicken gewoon. |
Bewerkt door zolder op 26 dec 2008 22:58:24 |
|
|
|
Onderwerp |
|