Auteur |
Onderwerp |
|
Fleur
Barbados
67 berichten |
Geplaatst - 01 jun 2008 : 20:14:17
|
Hallo,
Welke rail onderbreekt met het best om de blokken te defniëren? Moet men de rails doorzagen ( duur ), of zijn hier ook alternatieven om ze van elkaar te isoleren? Hoe lang moet een blok minstens zijn ( N ) en hoe bepaal je de secties? Wat ben ik een leek!
Groeten,
Fleur
|
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 01 jun 2008 : 20:34:18
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Fleur
Hallo,
Welke rail onderbreekt met het best om de blokken te defniëren? Moet men de rails doorzagen ( duur ), of zijn hier ook alternatieven om ze van elkaar te isoleren? Hoe lang moet een blok minstens zijn ( N ) en hoe bepaal je de secties?
Handleiding koploper even lezen.
In het kort: Eén blok mag één trein bevatten.... Eén blok dat in één richting bereden wordt moet minimum TWEE bezetmeldingen hebben, blok dat in twee richtingen bereden wordt DRIE bezetmeldingen.
De bezetmeldingen zijn de "OGEN" van de computer !!!
Theo vanop de heide |
|
|
corne_mo
186 Posts |
Geplaatst - 01 jun 2008 : 20:53:09
|
Uh Theo, weet jij zeker dat een tweerichtingsblok 3 bezetmelders moet hebben? Volgens mij kun je met 2 ook af.
Met vriendelijke groet, Corné
Marklin, C-rail, Interface 6051, S88, Koploper (op een oude AMD K6-350MHz) |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 01 jun 2008 : 21:24:23
|
Fleur,
Dit is een forum over Koploper. Technische zaken als sluit je bezetmelders aan en dergelijke kunnen beter op een ander forum worden gesteld www.beneluxspoor.net.
Voor de hoeveelheid bezetmeldpunten verwijs ik net zoals andere even naar helpfile. Als je dan nog vragen heb stel die dan gericht, maar dit zijn zulke algemene vragen dat die ook in de handleiding zijn te lezen.
Mvg, Paul. |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 01 jun 2008 : 21:25:30
|
@Corné,
Twee of drie hangt van je keuze af of je gehele detectie wilt of niet.
Mvg, Paul. |
|
|
Fleur
Barbados
67 Posts |
Geplaatst - 02 jun 2008 : 00:18:47
|
Sorry Paul,
Eens je aan het vragen bent, houdt dat gewoonlijk niet meer op.
Iedereen toch bedankt. |
|
|
|
Onderwerp |
|