Auteur |
Onderwerp |
|
Krokodil
Netherlands
40 berichten |
Geplaatst - 19 jan 2008 : 21:38:45
|
1 Kijken gevorderden automagisch in het beginners forum? Zo nee zou iemand dan even willen kijken naar mijn laatste draadje? of er iets van te maken valt ja of ja.
Groet Ben
Ben Geijtenbeek Koploper-IB-N-Fleischmann-UH63410&UH63340 |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 19 jan 2008 : 22:47:42
|
Ben,
Ben je zo ongeduldig? Het is ook voor gevorderden hobby!
Mvg, Paul. |
|
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 19 jan 2008 : 23:01:22
|
Hallo Ben,
ik beschouw mijzelf als gevordende beginner Een mening die Paul vast niet met mij deelt.
met vriendelijke groet,
Walter
Software modeltreinen |
|
|
tomprins
Netherlands
538 Posts |
Geplaatst - 22 jan 2008 : 19:10:41
|
Walter,
Ben je een oudere jongere of een jongere oudere? Een gevorderde beginner of een beginnende gevorderde? Zijn je ogen grijsachtig blauw of blauwachtig grijs. Ben je een beginnende of gevorderde hobbyist of een hobbyistische beginner of gevorderde?
Zolang we elkaar wat blijven helpen en ook hulp durven vragen, maakt het allemaal niet zo uit.
Zelf ben ik eeeeeh
.....iemand die ook nog wel eens hulp kan gebruiken en ik weet nog donders goed hoe belangrijk het was toen ik in het begin door anderen werd geholpen. En die sfeer van hulpvaardigheid hier bevalt me wel en moeten we vooral zo houden.
Met vriendelijke groet,
Tom Prins Märklin, Intellibox, probeer de EC, C-rails, HSI88, Koploper. Periode III en IV, DB en SBB. Heerlijk, die speciale en logische acties!
|
|
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 22 jan 2008 : 23:20:52
|
Hallo Tom,
ik sluit me hier graag bij aan, ik probeer als het in mijn vermogen ligt hulp te geven, maar leer regelmatig nog dingen bij,
met vriendelijke groet,
Walter
Software modeltreinen |
|
|
|
Onderwerp |
|