Auteur |
Onderwerp |
|
Cees Brocaar
Netherlands
269 berichten |
Geplaatst - 29 sep 2007 : 20:10:13
|
Ik heb getracht een handmatige trein route te maken. Wat is het probleem, wanneer ik het desbetreffende markeringspunt aanklik, verdwijnt het popmenu naar de achtergrond en dus niet meer toegankelijk?
Wat doe ik fout.
MVG.
Cees Brocaar |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 29 sep 2007 : 22:16:01
|
Cees,
Ben jij niet in de war en is het een popupmelding (hint) die wordt getoond? Jij kan gewoon vanuit het baanoverzicht een punt van een handmatige wisselstraat slepen naar het venster waarin de handmatige treinroute wordt onderhouden.
Mvg, Paul. |
|
|
Cees Brocaar
Netherlands
269 Posts |
Geplaatst - 29 sep 2007 : 22:35:43
|
Paul, Wanneer ik het punt selecteer verdwijnt dit scherm zodat ik dit punt niet in dit venster kan slepen.
|
|
|
tomprins
Netherlands
538 Posts |
Geplaatst - 29 sep 2007 : 22:56:36
|
Cees,
Ik denk dat het popupmenu niet verdwijnt maar zich achter een van je vensters bevindt. Achter je baanoverzicht bijv.
Met vriendelijke groet,
Tom Prins Märklin, Intellibox, probeer de EC, C-rails, HSI88, Koploper. Periode III en IV, DB en SBB. Heerlijk, die speciale en logische acties!
|
Bewerkt door tomprins op 29 sep 2007 22:57:43 |
|
|
Cees Brocaar
Netherlands
269 Posts |
Geplaatst - 29 sep 2007 : 23:01:47
|
Ja, dat klopt. Maar dit venster moet toch blijven staan op de plaats waar hij zich bevindt?
|
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 30 sep 2007 : 07:28:31
|
Cees,
Nee dat moet niet. Het actieve venster wordt meestal het venster wat geheel te zien. Als je baanontwerp zo groot is dat het bijna geheel scherm vullend is dan is het lastig. Je zal dan even wat moeten schuiven met je vensters, zodat deze naast elkaar komen te staan.
Mvg, Paul. |
|
|
Cees Brocaar
Netherlands
269 Posts |
Geplaatst - 30 sep 2007 : 11:43:44
|
Paul,
Ja, ik heb een volledig scherm. Ik was in de veronderstelling dat net zoals bij het onderhouden van het baanoverzicht het schempje met de tools altijd zichtbaar blijft! Jammer.
Mvg
Kees |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 30 sep 2007 : 12:12:43
|
Hoi C(K)ees,
Is het nu met een c of met een k
Het toolwindow tijdens baanontwerp is een window van een ander type als alle onderhoudswindows zijn. De handmatige treinroutes zijn een standaard onderhoudswindow en zijn dus niet los van het 'basis'window. Helaas niets aan te doen...
Mvg, Paul. |
|
|
Cees Brocaar
Netherlands
269 Posts |
Geplaatst - 30 sep 2007 : 12:30:27
|
Paul,
Officieel met een (k). Maar omdat de meeste mensen het met een (c) schrijven is dit er zo ingesleten! Maar je ziet ook ik ga daarmee wel eens in de fout!
Mvg
Cees Brocaar |
|
|
|
Onderwerp |
|