Auteur |
Onderwerp |
|
Shadow
Netherlands
26 berichten |
Geplaatst - 21 sep 2007 : 23:44:08
|
Is er een kans dat deze kraan aangestuurd wordt door Koploper . Zou welk een zeer mooie optie zijn. Alvast bedankt .
M.v.g. Ruud .
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 22 sep 2007 : 06:24:17
|
Ruud,
Zeker niet in de komende versie. Deze zal in het teken staan van nieuwe systemen. Ik moet tzt de hele kraanbesturing overhoop gooien.
Als ik de specificities kan krijgen van deze kraan dan wil ik best ooit een kijken, maar reken dus echt niet op korte termijn.
Mvg, Paul. |
|
|
Shadow
Netherlands
26 Posts |
Geplaatst - 24 sep 2007 : 21:18:58
|
Bedankt voor de reactie, wordt afwachten dan maar. Maar ik heb eigenlijk ook nog zo veel uit te zoeken en proberen .
M.v.g. Ruud . |
|
|
Merijn
15 Posts |
Geplaatst - 26 nov 2007 : 15:40:03
|
Hallo Ruud en Paul,
Deze post zie ik nu pas. Ik heb deze kraan ook en bijna 2 jaar geleden dezelfde wens ingestuurd. Hierbij een stukje uit die mail (link werkt overigens niet meer):
========= citaat uit mail van 28 november 2005 =============== Sinds kort heb ik de digitale portaalkraan van Marklin (artikel 76500, zie ook www.marklin.nl/model.html?nr=800) en het liefste zou ik deze ook via Koploper aansturen, maar de standaard aansturing voor kranen gaat uit van kranen met 1 decoder-adres. De portaalkraan heeft twee (Motorola) decoders: eentje om de portaalkraan te laten rijden (via de rijregelaar) en eentje om de overige functies uit te voeren door een functietoets in combinatie met de rijregelaar te gebruiken om zijwaarts te rijden (F1), te heffen/vieren (F3) of te draaien (F4) en de toetsen Function en Off om de magneet en het licht in of uit te schakelen. Net als bij overige kranen kan er maar één functie tegelijkertijd gebruikt worden (afgezien van de werking van de magneet en het licht). =================== einde citaat ============================
Paul, hopelijk helpt dit om het in een toekomstige versie ooit in te bouwen. Als je tzt de kraan (en aanvullende hardware) nodig hebt om het uit te testen, dan hoor ik dat wel.
Groeten,
Merijn |
|
|
|
Onderwerp |
|