Auteur |
Onderwerp |
|
PaHaSOFT
3413 berichten |
Geplaatst - 22 jul 2007 : 11:55:07
|
Hallo Koplopergebruikers,
Het programma om Koploper te installeren is inmiddels zeer gedateerd. Het geeft soms problemen met Windows Xp. Het werd ooit gratis meegeleverd met Delphi 3.0.
Om beter aan te sluiten ben ik op zoek gegaan naar een ander programma. Ik denk wel een programma gevonden te hebben, echter dit is niet gratis. Het is ook niet echt heel duur, maar ik zou het graag toch eerst testen.
Zijn er gebruikers die het leuk vinden om dit te testen? Stuur dan even een mailtje aan pmh bij pahasoft punt nl. Geef daarbij ook even aan onder welk operatingsysteem jij kan en wil testen.
Wat verwacht ik van de test: jij installeert Koploper op standaard plaats en installeert hierna ook een upgrade. Na alles verwijderd te hebben installeer jij nogmaals Koploper maar dan op een andere plaats. Ook hierna voer jij een upgrade uit (en als het goed is moet deze dan op de andere plaats (dus die van jouw) wordt geinstalleerd).
Mvg, Paul. |
Bewerkt door PaHaSOFT op 22 jul 2007 11:58:04 |
|
reinier
Netherlands
33 Posts |
Geplaatst - 24 jul 2007 : 09:18:35
|
Paul, Ik wil dat wel testen, ga echter donderdag as. 2 weken met vakantie, het kan ervoor of erna.
Reinier. |
|
|
rdhaan
Netherlands
22 Posts |
Geplaatst - 26 jul 2007 : 21:37:19
|
Ha die Paul,
Ik wil ook best voor je testen. Ik heb hier de mogelijkhedne tot: Windows XP x64 Pro (de oude installatie doet het hier niet onder...) Windows XP x32 Pro Windows Vista x64
Rene de Haan.
|
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 02 aug 2007 : 20:43:11
|
Hoi Iedereen,
Sinds vanavond is er een nieuw installatie programma van toepassing. Iedereen die heeft meegeholpen te testen heel hartelijk bedankt.
Jammer van de gebruikers die zich hier hebben aangemeld (dat was niet wat ik had gevraagd). Gelukkig waren er genoeg verdeelt over heel wat verschillende systemen. Iedere tester heel hartelijk bedankt!
Mvg, Paul. |
|
|
|
Onderwerp |
|