railz
Netherlands
1 bericht |
Geplaatst - 15 mei 2007 : 15:27:55
|
Beste Koplopergebruikers,
Met toestemming van Paul Haagsma en Erwin Kooij plaats ik dit bericht op het forum. Zoals jullie wellicht weten gebruiken we bij Railz Miniworld Koploper voor de treinbesturing. Wij zoeken nog personen die fulltime willen werken bij Railz Miniworld in het Electro & besturingsteam (parttime is bespreekbaar) als operator, met doorgroeimogelijkheid tot teamleider. Het hebben van Koploperkennis is hierbij uiteraard een pluspunt.
Een quote uit de vacature: "... de bouw en het onderhoud van de elektrotechnische delen van de modelbaan en gebruik van de besturingssoftware. Dit wil zeggen het assembleren, testen en monteren van hardwarecomponenten (o.a. Dinamo), het trekken en monteren van voedings- en databekabeling, het aansluiten van spoor- en wegsecties, het monteren van schakelpanelen en anderzijds het inregelen en bedienen van de besturingssoftware (o.a. Koploper). Dit omvat de treinbesturing, autobesturing en besturing van de dag/nachtverlichting. Tevens is het testen, onderhouden, signaleren en oplossen van storingen op en onder de modelbaan en het bedienen van de modelbaan vanuit de commandocentrale een onderdeel van de functie..."
Jullie kunnen de exacte vacatureteksten van deze en andere vacatures vinden op:
http://www.railzminiworld.com/NLvacatures.htm
Heb je zelf interesse of weet je iemand die interesse zou kunnen hebben in één van deze vacatures? Neem dan contact met me op! Het beste is het mailadres "personeel@railzminiworld.com" te gebruiken hiervoor. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Met vriendelijke groeten, Marc van Buren www.railzminiworld.nl |
|