Auteur |
Onderwerp |
Pagina: 1 2 (of 2) |
henkvegter
Netherlands
30 Posts |
Geplaatst - 23 jan 2025 : 21:42:32
|
Beste mensen, ik ben een serieuze hobbyist en stel ook serieuze vragen in het forum. En ik bedank altijd voor de reacties.
Maar persoonsgerichte reacties zoals de laatste van Roadman en JPJ vind ik geen goede forum bijdrage. Ze storen me.
Ik ga niet met Koploper diploma's zwaaien, dat is onzin, maar de platte aanname dat ik de handleidingen niet (goed) lees, geen proefopstellingen bouw en er te weinig van weet, kloppen eenvoudigweg niet. En zulk commentaar is ook overbodig en geen constructieve bijdrage aan het forum. Ik verzet me daar tegen en heb het ook bij de beheerder gemeld.
Kortom, laten we het leuk, positief en ter zake houden. Dan blijf ik onder mijn eigen naam op het forum, anders ga ik (net als de meeste anderen) ook maar onder pseudoniem. Als het zo moet.... |
|
|
JPJ
Netherlands
574 Posts |
Geplaatst - 24 jan 2025 : 08:20:47
|
Als je al een serieuze vraag stelt, doe dan ook wat met die serieuze oplossingen.
Jos |
|
|
Wim Romijn
Netherlands
1074 Posts |
Geplaatst - 24 jan 2025 : 09:20:50
|
Henk, Gewoon bepaalde opmerking links laten liggen.
Ook ik stel wel eens een vraag en kreeg ook de opmerking lees de handleiding.
Die had ik echt goed gelezen maar toen ik de opmerking maakte je kan beter de VRAAG goed lezen was men daar niet van gediend.
Bleek namelijk wat ik vroeg niet te kunnen maar had men de vraag anders gelezen.
Dus ik ben het met je eens voor je uit je slof schiet op de vraag van een ander bedenk dan of het wel nut heeft om zo te antwoorden. Het voegt namelijk niets toe en geeft alleen maar ergenis.
Als je namelijk iets een rare om domme vraag vindt kan je namelijk ook besluiten om geen antwoord te geven. Overigens bestaan domme vragen niet wel domme antwoorden.
Mvtgr,
Wim Romijn. N - YaMoRc YD7001 - loconet |
|
|
henkvegter
Netherlands
30 Posts |
Geplaatst - 24 jan 2025 : 15:11:04
|
Dank je wel Wim. |
|
|
remunj
Netherlands