Auteur |
Onderwerp |
|
Kaj Gigengack
Netherlands
5 berichten |
Geplaatst - 27 mrt 2021 : 17:18:56
|
Beste allemaal,
In mijn testbaan heb ik een storing die ik niet kan vinden. Zowel met verbinding met de centrale als in demo mode blijft een van de locs op gegeven moment staan en moet deze manueel worden gestart - staat op "handmatig". Na starten gaat alles gewoon verder. Wissels en bezetmelders werken allen normaal en zijn getest. Ik heb alle fora afgezocht en ook in de handleiding gezocht maar ik kan niet vinden wat er mis is. Zou iemand mee willen kijken wat ik fout heb gedaan? Ik stuur de database en een schermafdruk mee.
Hartelijk dank
Download Attachment: ovaal20210327.jpg 82,5 KB
Download Attachment: ovaalomloop2.zip 5,65 KB
Groet Kaj |
|
JPJ
Netherlands
558 Posts |
Geplaatst - 27 mrt 2021 : 17:29:47
|
Hoi Kaj,
Je BCK hier plaatsen. Niet het Zip bestand. Je moet via backup/restore in Koploper een backup maken.
Jos |
Bewerkt door JPJ op 27 mrt 2021 17:41:46 |
|
|
Roadman
137 Posts |
Geplaatst - 27 mrt 2021 : 18:35:26
|
Is dat zo Jos ? Sinds wanneer een bck bestand ?
Gewoon een zip bestand, niet uitpakken, dat doet Koploper.
Vragensteller doet het dus goed. Hoop dat je antwoordt aan hem ook juist is, als je die geeft dan
Groetjes, Fred
Digitaal N-spoor/tijdperk III en IV/Duitsland/IB+Power 3 Boosters/Koploper. Digitaalrijden is verslavend !! |
Bewerkt door Roadman op 27 mrt 2021 18:35:57 |
|
|
Bonaza
Belgium
786 Posts |
Geplaatst - 27 mrt 2021 : 18:53:25
|
Dag Kaj,
In het Zip bestand moet je BCK bestand zoals Jos aangeeft zitten. Dat is bij jou niet het geval. Als een loc blijft staan is dat meestal omdat hij niet verder kan. Dan gaat hij naar handmatig. Maar als je de juiste database plaatst kunnen we er eens naar kijken.
Grts
Marcel |
|
|
JPJ
Netherlands
558 Posts |
Geplaatst - 27 mrt 2021 : 20:05:52
|
Dus Fred, dan geef jij maar het goede antwoord ( Als je dat kunt ). |
Bewerkt door JPJ op 27 mrt 2021 20:06:54 |
|
|
Ben
Netherlands
938 Posts |
Geplaatst - 28 mrt 2021 : 09:17:57
|
Het probleem is elders opgelost heren omdat Kaj ook een bouwtopic heeft, het bekende vinkje voor de rijweg was niet gezet.
Gr, Ben. |
|
|
Kaj Gigengack
Netherlands
5 Posts |
Geplaatst - 28 mrt 2021 : 11:04:08
|
Inderdaad heeft Ben samen met iemand anders de tip gegeven voor de oplossing: vinkje op de juiste plaats in "blokken" De zip file was niet door koploper gemaakt maar door mijzelf en daardoor niet leesbaar in koploper zelf. De treinen rijden nu perfect. Nu in tegengestelde richting uitproberen
Groet Kaj |
|
|
|
Onderwerp |
|