Auteur |
Onderwerp |
|
WVA
Belgium
15 berichten |
Geplaatst - 09 nov 2020 : 17:17:04
|
Ik heb een ROCO draaischijf (42615) in mijn bezit. Ik gebruik een ESU Ecos centrale 50200 in combinatie met koploper. Alle wissels worden aangestuurd door de DR4018 en de bezetmeldingen gebeuren door de DR4088. Welke componenten zou ik nodig hebben om mijn draaischijf digitaal via koploper te kunnen aansturen?
Ik heb tot tweemaal toe, eerste maal eind augustus, een mail gestuurd naar Digikeijs, maar helaas geen reactie gekregen.
Kan iemand van jullie mij hierin helpen?
Alvast bedankt |
|
Bonaza
Belgium
788 Posts |
Geplaatst - 09 nov 2020 : 18:17:12
|
Beste,
Ik heb zelf geen draaischijf (jammer genoeg geen plaats), maar ben je al eens gaan kijken op de site van Digikeijs. Ze hebben een adapter en een draaischijf controller DR5052R en DR5052.
Groeten
Marcel |
|
|
WVA
Belgium
15 Posts |
Geplaatst - 09 nov 2020 : 18:35:03
|
Beste,
Dank je voor je antwoord, ik had inderdaad op hun website gezien dat ze kant en klare oplossingen hebben, echter als leek, toch op dat vlak, had ik graag van hun gewoon specifiek geweten welke onderdelen ik nodig heb. Kwestie van geen verkeerde onderdelen te bestellen want ze zijn nogal prijselijk om verkeerd in huis te halen
Grtz |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 09 nov 2020 : 20:25:34
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door WVA
Beste,
Dank je voor je antwoord, ik had inderdaad op hun website gezien dat ze kant en klare oplossingen hebben, echter als leek, toch op dat vlak, had ik graag van hun gewoon specifiek geweten welke onderdelen ik nodig heb. Kwestie van geen verkeerde onderdelen te bestellen want ze zijn nogal prijselijk om verkeerd in huis te halen
Grtz
Staat super duidelijk aangegeven.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|