Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 97 / Bezoekers Vandaag: 7443
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 695
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Uitgebreide versie inschakelen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Churwalden

Netherlands
2 berichten

Geplaatst - 11 aug 2020 :  14:49:56  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Churwalden  Reageer met citaat
Al een aantal jaren (18) werk ik met Koploper. Ik heb Koploper 9.4. Build 9 actief. Ik heb daar inmiddels een redelijk uitgebreid baanplan ontwikkeld. Nu wil ik ook de dynamische bloklengte gaan benutten en wil daarom de uitgebreide versie gaan inschakelen (Ik dacht dat ik daar inmiddels voldoende ervaring voor had). Nu blijkt dat ik de uitgebreide versie wel kan inschakelen als ik een nieuwe database open, maar bij mijn bestaande database staat de optie "op grijs", met andere woorden ik kan die niet activeren. Wat doe ik fout? Betekent dit dat ik helemaal opnieuw moet beginnen of is er een mogelijkheid om de uitgebreide versie in mijn bestaande database alsnog te activeren? Graag wat hulp van meer ervaren gebruikers
Groet Hans.

JPJ

Netherlands
446 Posts

Geplaatst - 11 aug 2020 :  15:11:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Hans,

Staat er niet toevallig al een vinkje bij uitgebreide mogelijkheden.
Anders je database even plaatsen.

Jos
Ga naar bovenaan de pagina

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 11 aug 2020 :  15:37:58  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Dan is hij al actief en kun je hem niet nog uitgebreider maken dan hij al is.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

Churwalden

Netherlands
2 Posts

Geplaatst - 11 aug 2020 :  19:22:56  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Churwalden  Reageer met citaat
Beste Wim,
Bedankt. Ik interpreteerde de grijze tekst als niet aan te klikken of in te schakelen. In dit geval betekent het niet uit te schakelen. Bedankt. Dat had ik even nodig.
Groet, Hans
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina