Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 72 / Bezoekers Vandaag: 3613
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 589
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Opgelost: Brainfreeze??
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

jimmaet

Finland
399 berichten

Geplaatst - 14 dec 2019 :  21:51:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi, nu even in de knoop.

Industrieterrein blokken 20,21,22 is nu klaar.
En nu wil ik gaan rijden.
  • Vanuit 6 of 7 via 19 naar 22=> lukt met bijv rijden volgens bestemming
  • De wisselstraatbeperking komt niet in zicht op het rijvenster
  • Hoewel de gezamenlijke inrijmelder 1.11 (op de wisselstraat) wel doorkomt, herkent KL niet dat de loc nu in blok 20 aankomt => Gaat met max snelheid uit treintype dwars door het stootblok heen

Wat zie ik nu niet??

P.S: Eigenlijk zou 19 vanuit 6/7 een richtingsafhankelijke max bloksnelheid moeten krijgen. Zie ik ook even niet.
Deze week niet zo helder misschien ?

Download Attachment: saunabaan3.zip
67,42 KB

Kees Visser
Rond de Finse Saunazolder 70m hoofdlijn met DR5000, BMD16N-SD LDT S-Dec4 en OC32. Fins landschap, NL en FIN materieel

Bewerkt door jimmaet op 14 dec 2019 22:26:34

jimmaet

Finland
399 Posts

Geplaatst - 14 dec 2019 :  22:26:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Opgelost: Één bezetmelder verkeerd ingevuld, en dat was natuurlijk nèt het spoortje, waarop ik aan het testrijden was

Kees Visser
Rond de Finse Saunazolder 70m hoofdlijn met DR5000, BMD16N-SD LDT S-Dec4 en OC32. Fins landschap, NL en FIN materieel
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina