Auteur |
Onderwerp |
|
Roger
Belgium
60 berichten |
Geplaatst - 01 okt 2019 : 17:05:50
|
Goede middag, Ik heb een vraag betreffende een perron dat in een blok aan het station ligt. Ik heb dat blok 3 melders gegeven, en de laatste is dus de stopmelder. Nu ligt die laatste stopmelder kort na het perron, en loopt dat blok nog verder door tot aan de volgende wissel. Moet ik na die laatste sectie een nieuw blok aanmaken met 1 melder? Er is al veel over geschreven maar ik vind de oplossing niet meteen. Mvg Roger |
|
dentheo
Belgium
1759 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2019 : 17:12:12
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Roger
Goede middag, Ik heb een vraag betreffende een perron dat in een blok aan het station ligt. Ik heb dat blok 3 melders gegeven, en de laatste is dus de stopmelder. Nu ligt die laatste stopmelder kort na het perron, en loopt dat blok nog verder door tot aan de volgende wissel. Moet ik na die laatste sectie een nieuw blok aanmaken met 1 melder?
Ik neem aan dat er in dat stuk geen trein past, dan zou ik het bij de wisselstraat steken. Let op als er een wagentje afhaakt en daar stopt, dan gaat de volgende trein erop...
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
|
Roger
Belgium
60 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2019 : 17:19:13
|
Het is een stuk van 70 cm.Daar past id geen trein in. Maar dat stuk moet toch een voeding krijgen. |
|
|
hubertus
Netherlands
2013 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2019 : 17:26:11
|
Gewoon bij de stopmelder voegen, dus de sectie met de stopmelder met die 70 cm langer maken. Of die stopmelder 5 cm of 2 meter is, is voor koploper niet van belang, als de melding maar binnenkomt.
groet, Huub |
Bewerkt door hubertus op 01 okt 2019 17:26:32 |
|
|
Roger
Belgium
60 Posts |
Geplaatst - 01 okt 2019 : 20:59:11
|
Bedankt voor de reacties Roger
|
|
|
dentheo
Belgium
1759 Posts |
Geplaatst - 02 okt 2019 : 14:46:51
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Roger
Het is een stuk van 70 cm.Daar past id geen trein in. Maar dat stuk moet toch een voeding krijgen.
Maar het wissel zal toch ook gevoed zijn ? Voordeel blok komt vroeger vrij.
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
Bewerkt door dentheo op 02 okt 2019 14:47:28 |
|
|
|
Onderwerp |
|