Auteur |
Onderwerp |
|
dentheo
Belgium
1758 berichten |
Geplaatst - 30 jul 2019 : 19:43:34
|
Mijn oude koploper computer komt slechts af en toe op internet. Nu biedt Microsoft Windows 10 upgrade naar versie 1903 aan. Te doen ? Waarop letten ? Gaat de help van koploper weer naar de knoppen ?
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 31 jul 2019 : 06:30:48
|
Is een gewone update van Microsoft die ieder half jaar plaats vindt om bugs te verhelpen en / of features toe te voegen. Niks speciaals aan en gewoon iets wat regelmatig gebeurd. Veiligste is om die gewoon te laten installeren. En ja misschien moet je weer wat opnieuw instellen, maar veiligheid boven alles. Geen idee of de help dan niet meer werkt. En zo wel dan herstel je dat toch ook gewoon weer even.
En als je die computer alleen voor de besturing gebruikt kan je er natuurlijk ook voor kiezen om de internet verbinding altijd uit te zetten en met een stick of zo er dingen op te zetten.
Gr. Eric |
|
|
phdirk
Netherlands
2567 Posts |
Geplaatst - 31 jul 2019 : 12:17:37
|
Hallo Theo,
Bij mij verwijderen de Windows10-updates meestal de helpfunctie van Koploper, naast een heleboel andere instellingen die niet meer kloppen. Mijn kleine W10 laptop voor de treinbaan is zo vol, dat daar geen updates meer plaatsvinden, dus daar gaat het wel goed. Op de andere PC's waar Koploper op staat, moet je de helpfunctie even nieuw installeren.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 31 jul 2019 : 18:26:37
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Wim Ros
Sommige hebben wel hele bijzondere PC's denk ik weleens.
Ach ik verwijt mijn oude COMPAQ "rakker" niets...
Hij doet het nog, alhoewel de SSD wel voor een tweede adem heeft gezorgd bij opstart en updaten.
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
|
Belgske
Belgium
37 Posts |
Geplaatst - 06 okt 2019 : 11:19:01
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door phdirk
Hallo Theo,
Bij mij verwijderen de Windows10-updates meestal de helpfunctie van Koploper, naast een heleboel andere instellingen die niet meer kloppen. Mijn kleine W10 laptop voor de treinbaan is zo vol, dat daar geen updates meer plaatsvinden, dus daar gaat het wel goed. Op de andere PC's waar Koploper op staat, moet je de helpfunctie even nieuw installeren.
Met beste groeten Dirk HO=TC
Beste Dirk, Wat bEdoelt ge met "opnieuw installeren" ? Die helpfunctie onder Windows 10, wil ik ook wel terug hebben. Grtn |
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
|
|
Onderwerp |
|