Auteur |
Onderwerp |
|
interspoor
Netherlands
9 berichten |
Geplaatst - 22 jul 2019 : 19:18:01
|
Beste Koplopers, Ik wilde onder "Aangepast zoeken" wat informatie opzoeken betreft seinen enz. Dit lukt mij niet. Na het ingeven van de zoekterm "seinen" krijg ik wel de links naar de betreffende artikelen, maar deze links werken niet.Ook verandert de muispijl niet in een handje. Dit gebeurt wel bij links, die niets met het Koploperforum te maken hebben. Hebben jullie dit probleem ook of heb ik alleen dit probleem? Groetjes Sam Louwerse |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
interspoor
Netherlands
9 Posts |
Geplaatst - 22 jul 2019 : 20:04:36
|
Bedankt voor je reactie, dan moet het gewoon aan mij liggen. |
|
|
phdirk
Netherlands
2567 Posts |
Geplaatst - 22 jul 2019 : 22:06:53
|
Hallo Sam,
Ik krijg wel links naar Koploper, waarbij het topicnummer is aangegeven. Er komt ook een handje, maar als je op de link klikt, kom je op de beginpagina van Koploper, zonder dat je op het betreffende topic komt. Ik heb nog Internet Explorer. In andere browsers heb ik er nog niet naar gekeken.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
interspoor
Netherlands
9 Posts |
Geplaatst - 23 jul 2019 : 08:31:13
|
Hallo Dirk, Zoals jij het beschrijft, is precies ook mijn probleem. Andere browsers maakt niet uit. Als ik met de muis op de groene "Topic" link ga staan, krijg ik geen handje maar een I-streepje en kan ik deze link niet aktiveren. Als ik op de regel net daarboven klik, kom je terug op de hoofdpagina van het forum. Misschien dat er nog meer zijn, die dit hebben. Ik wacht met belangstelling af. Groeten Sam. |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Bonaza
Belgium
774 Posts |
Geplaatst - 23 jul 2019 : 15:16:45
|
Beste Sam,
Inderdaad onder aangepast zoeken krijg je wel verschillende topics te zien. Maar als je deze aanklikt kom je gewoon terug op de beginpagina van koploper. Hoe doe jij het dan Wim ?
Groeten Marcel |
Bewerkt door Bonaza op 23 jul 2019 15:20:38 |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
interspoor
Netherlands
9 Posts |
Geplaatst - 24 jul 2019 : 09:11:49
|
Dan gaan we gewoon de zoekfunktie rechtsboven gebruiken. Overigens merkte ik, dat links met een verwijzing naar een TOPIC nr. in het forum ook niet werken. Kom je direct terug in het hoofdscherm. Maar dit terzijde, het ging hier over de zoekfunktie. Groeten Sam Louwerse |
|
|
Bonaza
Belgium
774 Posts |
Geplaatst - 18 sep 2019 : 16:33:00
|
Sam,
Bij deze het goede nieuws dat "google Aangepast zoeken" weer werkt.
Groeten
Marcel
|
|
|
|
Onderwerp |
|