Auteur |
Onderwerp |
Pagina: 1 2 3 (of 3) |
Master E
Netherlands
26 Posts |
Geplaatst - 18 mrt 2019 : 23:25:47
|
Gecondoleerd, heel veel sterkte!
Gr, Marco |
|
|
De treintjesgek
Netherlands
51 Posts |
Geplaatst - 19 mrt 2019 : 00:14:24
|
Mijn oprechte deelneming. Ik wens al zijn dierbaren veel sterkte toe.
Zijn programma Koploper geeft mij iedere dag veel plezier.
Ursmar Ronteltap |
|
|
Ronaldp1
211 Posts |
Geplaatst - 19 mrt 2019 : 09:07:53
|
Gecondoleerd strekte voor de nabestaanden.
Ronald |
|
|
JohnT
13 Posts |
Geplaatst - 19 mrt 2019 : 10:00:39
|
Mijn oprechte deelneming, sterkte voor de familie.
JohnT |
|
|
Pecro
Netherlands
87 Posts |
Geplaatst - 19 mrt 2019 : 10:37:03
|
Tjonge, dat is schrikken. Ook als stille gebruiker van zijn geweldige programma wil ik de familie condoleren met dit enorme verlies. Heel veel sterkte gewenst in deze zware periode.
Pecro |
|
|
Marcvane86
Netherlands
4 Posts |
Geplaatst - 19 mrt 2019 : 11:54:23
|
Wat een gemis voor familie, vrienden, en alle modelspoorfanaten. Allen die Paul kenden gecondoleerd.
We zullen Paul enorm gaan missen in de modelspoorwereld, zijn inzet bleef de laatste jaren toch telkens doorgaan terwijl hij het eigenlijk rustiger aan wilde doen wat betreft Koploper.
Paul enorm bedankt voor al jouw inzet voor onze hobby met het prachtige programma Koploper. Ik hoop dat we nog jaren kunnen genieten van jouw effort.
Rust zacht.
Marc Mede namens de vrijwilligers van Hobby in Praktijk 2.0 |
|
|
RobinK
Netherlands
4 Posts |
Geplaatst - 19 mrt 2019 : 12:43:33
|
Mijn innige deelneming en sterkte voor alle familie, vrienden en kennissen van Paul.
Met de rekenschap dat ik er wellicht nog te vroeg over begin: ik wil zeker een rouwperiode in acht nemen. Om al het goede werk van Paul mbt koploper niet verloren te laten gaan werp ik mij graag op als mogelijke opvolger. Ik programmeer al sinds 1990, snap eea van electronika en ben modelspoor liefhebber. Ik kan in diverse talen programmeren.
Het is uiteraard nog te vroeg om de familie hiermee te benaderen, daarom opper ik het graag al hier.
Misschien een idee voor de beheerders om hier een apart draadje voor te openen? Ik hoor graag wat iedereen vindt van mijn voorstel.
Ik ben mij bewust van de zware verantwoordelijke taak om het stokje over te nemen...
Met spoorse groet. Robin (Rijsacker)
Tram en treinbouwer en restauraties |
|
|
Debvd
Netherlands
112 Posts |
Geplaatst - 19 mrt 2019 : 13:19:04
|
Gecondoleerd, heel veel sterkte!
Mv gr Bjorn
Bjorn |
|
|
j.a.smeehuyzen
Netherlands
6 Posts |
Geplaatst - 19 mrt 2019 : 13:23:47
|
Gecondoleerd met dit verlies
Groeten van Sjaak. |
|
|
teppp01
Netherlands
87 Posts |
Geplaatst - 19 mrt 2019 : 13:42:19
|
gecondoleerd en heel veel sterkte met dit enorme verlies
Rij sinds 18 jaar met Koploper (nu 9.4), Intellibox en Trix Express met OC32 en dec63 |
|
|
JPJ
Netherlands
574 Posts |
Geplaatst - 19 mrt 2019 : 14:51:48
|
Familie Haagsma,
Gecondoleerd met het verlies van Paul. Zeker als Paul zo jong afscheid van het leven moet nemen, en nog zoveel had willen doen.
Ook bedankt voor het geweldige programma Koploper.
Jos |
Bewerkt door JPJ op 19 mrt 2019 16:26:50 |
|
|
Erik_en_kids
Netherlands
1 Posts |
Geplaatst - 19 mrt 2019 : 15:55:24
|
Beste familie en nabestaanden; Mijn condoleances en heel veel sterkte en wijsheid toegewenst in deze bijzondere tijden.
Paul is door zijn geesteskind Koploper waarschijnlijk veel 'afwezig' is geweest wat mogelijk ten koste is gegaan van zijn tijd die hij aan familie en vrienden kon spenderen. Weet dat zijn creatie bij een grote schare mensen bijzonder is geliefd en dat hij menig modelspoorhart sneller heeft doen slaan door wat hij in die tijd heeft gecreëerd;
Werkelijk een prestatie van formaat!!
Door zijn creatie heeft Paul mij de mogelijkheid gegeven om mijn modelhobby naar een hoger plan te trekken, naar iets waar ik voorheen alleen maar van durfde te dromen.
Paul, dank je wel dat je jouw passie en tijd belangeloos met ons wilde delen... We gaan je enorm missen.
Een Koploper-fan...
|
|
|
marcel01
Netherlands
105 Posts |
Geplaatst - 19 mrt 2019 : 22:17:24
|
Wat een schok.....geen woorden voor.
Marcel
marcel01 |
|
|
luc r.
Belgium
64 Posts |
Geplaatst - 20 mrt 2019 : 13:39:33
|
Mijn oprechte deelneming met het overlijden van Paul. Een echte treinfanaat en muzikant is plots heengegaan. Sterkte in deze droeve dagen
|
|
|
luc r.
Belgium
64 Posts |
Geplaatst - 20 mrt 2019 : 13:40:40
|
Mijn oprechte deelneming met het overlijden van Paul. Een echte treinfanaat en muzikant is plots heengegaan. Sterkte in deze droeve dagen
|
|
|
luc r.
Belgium
64 Posts |
Geplaatst - 20 mrt 2019 : 20:08:05
|
Vaarwel Paul. Ik ben je zeer dankbaar voor het prachtige stuurprogramma. Ook vergeet ik niet welke goede muzikant je was! De familie wens ik veel sterkte, en blijf jullie herinneren welke sociale medemens Paul was. |
|
|
ffxpvc
Belgium
67 Posts |
Geplaatst - 20 mrt 2019 : 23:20:15
|
Mijn innige deelneming en veel sterkte aan de familie
Danny
HO + MRDIRECT + KOPLOPER + OM32 |
|
|
kees van veen
Netherlands
51 Posts |
Geplaatst - 21 mrt 2019 : 16:18:23
|
Bedankt Paul voor jouw prachtige programma, enthousiasme en inzet om van onze hobby iets nog mooiers te maken. |
|
|
hanstrein
1 Posts |
Geplaatst - 21 mrt 2019 : 21:17:30
|
Mijn condoleances voor familie en dierbaren van Paul.
Hans van Tienhoven |
|
|
lougustus
Netherlands
2 Posts |
Geplaatst - 22 mrt 2019 : 09:51:46
|
Mijn oprechte deelneming bij dit verlies. Zijn treinen rijden niet meer,het orgel zwijgt.
Louis Debra |
|
|
Beek900
Netherlands
21 Posts |
Geplaatst - 22 mrt 2019 : 10:17:39
|
Dag Paul,
Je was een knappe kop. Je maakte het rijden met de modeltrein weer leuk. Maar jij bent er helaas niet meer. Mijn treinen rijden in Koploper dank zij jou nog wel.
Henny
|
|
|
andre27856
Netherlands
8 Posts |
Geplaatst - 22 mrt 2019 : 16:10:23
|
Gecondoleerd Fam Haagsma met dit zware verlies ik wens jullie heel veel sterkte toe in de toekomst Paul was een kei in de Modelspoortrein Wereld met het Proggamma Koploper Geweldig Andre Gerhards |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
MarcRaad
Netherlands
4 Posts |
Geplaatst - 27 mrt 2019 : 01:37:45
|
Diep triest dat juist zo'n bevlogen mens als Paul veel te vroeg bij zijn eindstation is aangekomen. Mijn welgemeende condoleances en sterkte gewenst voor Paul zijn vrouw, familie, kennissen en modelspoorvrienden die hem zullen missen, maar hem net als ik door zijn Koploper creatie niet zullen vergeten. Bedankt voor alles Paul.
Marc
Marklin K, Marklin locs, ESU hardware, ECoS CS, DCC decoders, massa detectie |
|
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 03 apr 2019 : 13:55:48
|
hier ook innige deelneming vermelden zoals op FB.
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + 3 boosters ESU 8 Amp - PC P4 - decoders Viessman |
|
|
Pagina: 1 2 3 (of 3) |
Onderwerp |
|