Zal me even voorstellen ben Edwin 65 Ik ben al 26 jaar een z spoorder in schaal 1/220. Heb een modelbaan van 1350*2100 nu heb ik 2 jaar geleden Dinamo p&p aan geschaft het kan nu alleen analoog rijden of alleen digitaal rijden maar kan niet analoog en digitaal tegelijkertijd rijden het geeft ook in alle blokken kortsluiting aan. Ik kom er niet uit is er iemand die het zelfde probleem heeft in z spoor en mij zou kunnen helpen.
Werk jij met koploper ? Zo niet vrees ik dat je hiervoor op een ander forum terecht moet. Voorbeeld 3 rail forum of Beneluxforum. Hier is het uitsluitend koploper.
quote:Dinamo P&P startset bestaat uit drie modules: •Nieuw! nu met Dinamo RM-C: De centrale controller die zorg draagt voor alle communicatie tussen de modules en met de PC; •Dinamo TM44: Besturing van analoge en digitale treinen. Een module bestuurt 4 blokken en detecteert een trein in 4 secties per blok. •Dinamo OC32: Aansturing van alle accessoires op en rondom de spoorbaan en de weg, zoals wissels, ontkoppelaars, armseinen, daglichtseinen, verkeerslichten en spoorwegovergangen. Deze module heeft 32 uitgangen.
Waarschijnlijk doe je iets niet goed. Beste kun je deze vraag stellen op het Dinamo forum denk ik denkelijk.