Sinds een paar dagen zit ik met het volgende probleem: Als ik op de computer koploper aan klikt (bij het spiegel ei)komt koploper met de volgende melding:Fout op printer poort LPT4 parralel 63 is niet aangesloten op de printer poort, en daar moet ik het mee doen. Ik heb de kabel van de Com poort afgehaald maar de melding blijft het zelfde, dus van daar dat ik denk dat het in mijn computer zit,en niet in mijn Twin center. Al mijn programma's die op de computer zitten werken gewoon en er is ook niets gebeurd zodat er een verminking is geweest. Is er iemand onder ons die dit probleem kent,of weet wat ik moet doen? Met vriendelike groet. Johan Oden.
Werk jij met de parallel63 van Kees Moerman? Jij noemnt namelijk alleen maar de commpoort en niet de Parallel63. Als jij geen Parallel63 in gebruik hebt, dan heb jij deze wel gedefinieerd in onderhouden digitale onderdelen. Als je deze daar verwijderd is jouw melding over.
Hartstike bedankt dat jij mij uit de brand hebt geholpen In digitale ondedelen stond inderdaad parralel 63 hoe het daar kwam weet ik ook niet maar ik zal het zelf wel hebben gedaan in ieder geval bedankt.