Auteur |
Onderwerp |
|
asselt4
Netherlands
90 berichten |
Geplaatst - 07 feb 2007 : 00:17:45
|
Beste mensen Heir een vraagje heb een probleem ik wil de versie 6.3 op mijn laptop zetten maar ik heb geen internet op zolder hoe kan ik dat het beste doen ik heb nu 6.2 en gaat dan alles verloren wat ik er in heb staan Wie weet raad gr Jaap v Asselt
J v Asselt |
|
pa1_hub
Netherlands
506 Posts |
Geplaatst - 07 feb 2007 : 00:38:51
|
Hallo,
Download versie 6.3 naar je PC. Schrijf het als een zip-bestand op meerdere floppys weg. Plaats het op je laptop. Maak een backup van je belangrijkste gegevens. Je kunt nu 6.3 installeren.
Met vriendelijke groet, Hub |
|
|
willem22
Netherlands
96 Posts |
Geplaatst - 07 feb 2007 : 10:59:40
|
Hoy, Zit er een usb poort op die laptop zo ja dan met en stick de zaak installeren.
willem. |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 07 feb 2007 : 11:43:42
|
Hoi,
En ik zou gewoon de upgrade gebruiken en niet de volledige versie.
Mvg, Paul. |
|
|
asselt4
Netherlands
90 Posts |
Geplaatst - 08 feb 2007 : 00:18:13
|
Beste paul mischien een rare vraagmaar ik krijg alleen maar de demo versie als wij hem openen Is het moelijk om het op een gewone manier uit te leggen hoe het precies in zijn werk gaat want mijn vrouw en ik kunnen het niet voor mekaar krijgen Bij voorbaat harte lijk dank Met vriendelijke groeten Fam.v.Asselt
J v Asselt |
|
|
corne_mo
186 Posts |
Geplaatst - 08 feb 2007 : 06:23:18
|
Jaap, als je bedoelt dat je een gelimiteerde versie krijgt, waarbij je maar met 3 treinen tegelijk kunt rijden, dan klopt dat. Als je versie niet geregistreerd is, dan is de enige beperking van het programma dat er met max 3 treinen tegelijk gereden kan worden. Deze beperking wordt opgeheven door je versie bij Paul te registeren.
Met vriendelijke groet, Corné
Marklin, C-rail, Interface 6051, S88, Koploper (op een oude AMD K6-350MHz) |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 08 feb 2007 : 07:54:58
|
Hoi,
Als bijvoorbeeld 6.2 op een Pc is geinstalleerd en je hebt van de standaard directory gebruik gemaakt, dan is een upgrade zeer makkelijk: gewoon uitpakken in de voorgestelde directory.
Heb jij koploper tijdens de oorspronkelijke installatie op een andere plaats geinstalleerd, dan moet jij ook de upgrade op die andere plaats uitpakken.
Tijdens de upgrade moet je er dus alleen op letten dat je de bestanden laat uitpakken in dezelfde plaats als waar Koploper staat. Iets anders kan ik het ook niet echt beschrijven.
Mvg, Paul. |
|
|
asselt4
Netherlands
90 Posts |
Geplaatst - 08 feb 2007 : 19:27:50
|
Beste paul alles is geregelt Mijn buurman heeft mij even weg wijs gemaakt vriendelijk bedankt Gr jaap
J v Asselt |
|
|
|
Onderwerp |
|