Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 275 / Bezoekers Vandaag: 6657
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 416
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Problemen met staarten van treinen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

John21

Netherlands
26 berichten

Geplaatst - 03 jan 2018 :  11:14:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Allemaal,
Ik ga proberen zo goed mogelijk mijn probleem uit te leggen:

Met name in mijn schaduwstation heb ik last van treinen die elkaars remsectie actief maken.

Bijv: trein reserveerd van blok van 117 naar 113, Wanneer de trein die uit blok 117 in blok 113 op de inrijder aankomt wordt 117 gelijk vrijgegeven, waardoor de trein die achter blok 117 staat ook al reserveert en gaat rijden, Hierdoor (bij wagons met detectie) wordt de remmelder van blok 117 eerder geactiveerd voordat de trein uit het vorige blok volledig in dit blok staat.

Hopelijk is het een beetje duidelijk anders hoor ik het wel,

Groetjes
John

p.s. Heb me database erbij gedaan voor het geval dat

Download Attachment: John.zip
30,32 KB

dentheo

Belgium
1758 Posts

Geplaatst - 03 jan 2018 :  14:00:53  Toon profiel  Reageer met citaat
Als je wagens "goed" detecteren mag blok niet vrijkomen voor volgende trein.

Theo vanop de heide.
N+SX+kpl+kplRsd
Ga naar bovenaan de pagina

Wim Ros

Netherlands
6230 Posts

Geplaatst - 03 jan 2018 :  14:45:35  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
En als je rijtuigen geen detectie hebben, dan het vorige blok pas vrijgeven op de laatste melder (stopmelder).

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina