Auteur |
Onderwerp |
|
PeterVrij66
Netherlands
7 berichten |
Geplaatst - 02 dec 2017 : 08:16:06
|
Goede morgen,
Fanatiek lezer van alle koploperprobleempjes e.d.. Is het ook mogelijk om het nieuwste bericht bovenaan te krijgen. gr Peter |
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 02 dec 2017 : 10:06:58
|
Het nieuwste bericht staat toch gewoon bovenaan? Aan het paarse icoontje zie je dat er in die categorie nieuwe berichten zijn en staat de nieuwste gewoon bovenaan. Wat zou je daar aan willen veranderen?
Gr. Eric |
|
|
PeterVrij66
Netherlands
7 Posts |
Geplaatst - 02 dec 2017 : 13:34:34
|
Hoi Eric Ik bedoel dat de laatste reactie op een bericht van boven komt te staan. Dat je bij lange discussies je niet iedere keer naar onder moet scrollen. gr Peter
|
Bewerkt door PeterVrij66 op 02 dec 2017 13:37:56 |
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 02 dec 2017 : 15:52:44
|
Ok, op die fiets. Volgens mij niet in te stellen. Heb even gezocht of je dat bij je profiel ofzo kunt doen maar helaas. Bij de FAQ vindt ik er ook niets over.
Je zult ermee moeten leven
Gr. Eric |
|
|
PeterVrij66
Netherlands
7 Posts |
Geplaatst - 02 dec 2017 : 16:49:01
|
Jammer, toch bedankt voor de moeite. gr Peter
|
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 02 dec 2017 : 17:15:26
|
Zo werkt dat toch op alle forums, wat is daar nu ineens een probleem mee. En als het onderwerp je aanspreekt, begin je net als in een boek boven aan op de blz. en lees je de bladzijden in volgorde van begin tot eind. Zo wordt er voorkomen dat er nog meer gereageerd wordt zonder het voorgaande te hebben gelezen.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
PeterVrij66
Netherlands
7 Posts |
Geplaatst - 02 dec 2017 : 18:28:09
|
Hoi Wim, Punt 1: lees alleen koploperforum Punt 2: probleem is het niet echt Punt 3: was gewoon maar een vraag Punt 4: alleen op zoek naar antwoord en niet naar meningen van mede forumleden op vragen. gr Peter |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 02 dec 2017 : 19:26:29
|
Peter,
Je kreeg van mij een antwoord, en geen mening, maar als jij zo de toon wil zetten, op dit forum, dan wens ik je veel plezier en zal ik verder mij van antwoorden onthouden. Als nieuwkomer je gewoon aanpassen aan de gebruiken van het forum. En niet verwachten dat wij ons aan jouw gaan aanpassen of het forum daarop gaan aanpassen. En dat is wel een mening.
Dus als je een echt koploper probleem hebt, dan kun jij die hier neerzetten, en dan gaan wij ons best doen die voor je op te lossen, op ander geneuzel zitten wij niet te wachten.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
|
Onderwerp |
|