In het rijwindow van een locomotief worden maar maximaal 49 variabele routes weergegeven. En dan wel de eerste 49 in de alfabetisch/ numerieke volgorde,
De resterende var routes zijn alleen selecteerbaar in de variabele route zelf.
Dit is niet iets van de laatste versie(s)
Grtzz Rob >> IB II + P 19 - N Spoor - Koploper - Loconet interface - S88LN - V/VI Duits-internationaal
Rob, Ik heb mijn variabele routes daarom meer verbonden aan treintypes ipv aan alle loks. Koppel je de lok met een IC krijg je een andere lijst var. routes dan wanneer je hem koppelt aan een containertrein of een stoptrein. Ik vind dat overzichtelijker.
Ik heb geen enkel probleem om er meer dan 49 in het rijwindow te tonen. 49 is ook een aantal dat ik de programmatuur niet kan herleiden. Jammer dat oorspronkelijke vragen steller er geen database bij doet met voorbeeld waarin het fout gaat. Ik zoek op deze manier zeker niet verder.
Gelukkig weer eens een broodje aap verhaal. Er zijn 49 (hoe kan het ook anders) variabele treinroutes die via rijwindow aangegeven moeten worden. Waarom zie jij er dan 49?
Exporteer maar eens alle variabele routes naar html of excel en laat daarbij zien waar deze voor gelden.