Hallo ik heb een probleem met opslaan van mijn kompleten baan.Ik heb mijn baan opgeslagen op een stik, met de bedoeling als het verkeert gaat dat ik dan stik erin en dan terug lezen. Maar tot mijn verbazing toen ik het program op had geslagen,en weer tevoorschijn wou halen was alles weg.Wat ik verkeerd heb gedaan weet ik niet maar alles is weg.Kan iemand mijn vertellen wat ik niet goed heb gedaan? Voor de toekomst weer opnieuw te moeten beginnen.
Om je programma op te slaan hoef je alleen maar een backup van je database op de USB-stick te plaatsen, met de backup/restore optie. Met restore zet je hem ook weer terug. Als je dat doet werkt het altijd, dat kun je ook automatisch laten doe iedere keer als je koploper afsluit. Wat jij gedaan hebt kunnen wij niet ruiken van achter ons beeld scherm, die vraag kunnen we je niet beantwoorden. Wel wat je had kunnen en moeten doen.
Wat ik zelf gemerkt heb is dat je een backup van Koploper (het zip-bestand) niet kunt teruglezen vanuit een netwerk. Het zip bestand wordt dan niet gezien, terwijl als je op de betreffende PC zelf kijkt het bestand er wel degelijk staat. Als je van de backup eerst op dezelfde locatie een kopie maakt, is het bestand wel te zien in het netwerk. Ik heb dit niet met USB-sticks getest, maar daar zou hetzelfde kunnen zijn. Probeer eens de backup op je PC te maken en dan te kopiëren naar je USB-stick. Bovenstaande is overigens geen Koploperprobleem, maar een Windowsprobleem.