Auteur |
Onderwerp |
|
Han
Netherlands
106 berichten |
Geplaatst - 20 jun 2017 : 17:08:47
|
Forum,
Sinds vandaag een probleem met vertrekken uit blok 2 met de melding wisselstraat/lijnen bezet. Alles nagekeken , bezetmelders e.d., maar ik kan de oorzaak niet vinden blokken zijn gewoon vrij, wissel is ook niet gereserveerd, dus kan ik nergens de oorzaak vinden.
Misschien dat een van u de oplossing weet?
Dank voor uw inzet,
Han
Download Attachment: Han_20170620_160307.zip 48,16 KB |
|
LeidseBaan
Netherlands
56 Posts |
Geplaatst - 20 jun 2017 : 19:47:59
|
hoi Han ik zie dat je loc 100cm is en de blok max 90 ik denk dat het daarom niet lukt Gr Tonnie
De leidseSpoorBaan is bij mij op Zolder, en dat in Groningen, of kijk op Youtube |
|
|
Han
Netherlands
106 Posts |
Geplaatst - 20 jun 2017 : 22:05:12
|
Tonnie,
Hartelijk dank voor je reactie . zelf heb ik aan het eind van de dag koploper opnieuw geïnstalleerd , na een week van super rijden tot zeer problematisch was ik het toch wel zat.
Nadat ik koploper heb geïnstalleerd de laatste BCK weer ingevoerd , en zie daar , het werkt weer naar behoren. Het vertrek vanuit Blk 2 naar 11 kon volgens mij geen probleem opleveren gezien deze een lengte heeft van 140 cm.
Toch hartelijk dank voor je reactie , ga nu weer verder met ongestoord rijden.
M.v.g. Han |
|
|
LeidseBaan
Netherlands
56 Posts |
Geplaatst - 20 jun 2017 : 22:38:39
|
Hoi Han ik zag dat blok 2, 3 melders heeft en een er van max. 90cm, en je loc DB 140 100 cm lang is. vandaar. ben blij dat het zonder ergernis weer rijdt een update is altijd goed Tonnie
De leidseSpoorBaan is bij mij op Zolder, en dat in Groningen, of kijk op Youtube |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 21 jun 2017 : 10:38:54
|
Han, dan zou ik de volgende keer eens kijken bij Menu Algemeen->initialisaties, daarin heb je 4 tabbladen waarin je diverse zaken opnieuw kunt initialiseren, maar bovenal ook kunt opschonen zeg maar resetten, zo kun je informatie wissen die perongeluk is blijven plakken. Lost dit soort situaties binnen enkele secondes op. ;)
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
Han
Netherlands
106 Posts |
Geplaatst - 21 jun 2017 : 13:30:19
|
Wim,
Eerlijk is eerlijk, geen moment aan gedacht en eigenlijk ook nooit deze optie gebruikt.
Voor de volgende keer dan maar , bedankt voor het advies , en inderdaad met een simpele muis klik :-).
Intussen rijdt het als een Zonnetje ;-).
Hartelijk dank Wim.
M.v.g.
Han
|
|
|
|
Onderwerp |
|