Ik ben bezig een geluid ( WAV bestand )aan te brengen in een stationsblok. In mijn geval moet het geluid afspelen bij het bezet worden van melder 9.08 in blok 31 op de baan. In speciale akties een omschrijving aangebracht en de melder aangevinkt. Gekozen voor afgspelen geluid / video. Tot slot naar Algemeen "communicatielogging" en daar de map / directory aangegeven waar het WAV-je staat ( is op een USB stick ) en herkomst geluiden aangevinkt. Toch wil het ( nog ) niet werken. Wie heeft ervaring en kan mij een tip geven wat er nog ontbreekt?
Wat heeft communicatielogging met het geluid te maken? Wat je in algemeen opgeeft is de plaats waar koploper zijn gegevens wegschrijft als jij de communicatielogging opent.
Om je bestand te vinden met het geluid, lees dan eens in de help het hoofstukje 'Locomotieven (functies uitgebreid)' Daar staat hoe je opgeeft waar het geluid zich bevind en waar het vandaan gehaald kan worden, en welk geluid het moet zijn.
Ik heb voordat ik het forum opging info opgezocht op het forum en daar kwam ik dat onderwerp tegen. Kijk maar eens. Dus niet dat ik niet gelezen heb maar je moet maar net weten waar je moet zijn. Dank voor de tip ik ga verder lezen en krijg het hopelijk aan de praat. Moeilijk zal het niet zijn.