Auteur |
Onderwerp |
|
Peter Kleton
198 berichten |
Geplaatst - 13 apr 2006 : 11:48:27
|
Zou het mogelijk zijn,om het kleine venstertje in het treinvenster,waar de vaste routes in staan,wat groter te maken,of uit rekbaar te maken? Ik moet nu met het schuifbalkje kijken,of er niet per ongeluk een andere vaste route nog aangevinkt staat,waardoor K. wel eens die niet meer gewenste,maar voor mij onzichtbare route kiest. Ik heb begrepen, dat er wel meerdere routes aangevinkt kunnen staan,maar dan zou ik ze graag allemaal wllen zien. Met vriendelijke groeten,Peter |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 13 apr 2006 : 12:00:33
|
Hoi Peter,
Als jij kan zeggen waar ik de ruimte vandaan moet halen om het groter.....
Het rijwindow wil door sommige juist kleiner, andere zeggen groter. De ruimte is gewoon beperkt, daar je soms ook meerdere rijwindows tegelijkertijd open wil hebben. Groter maken is dus wat mij betreft geen optie.
Met vriendelijke treinengroeten,
Paul Haagsma (Schaal N / Selectrix en Koploper) |
|
|
Wim Romijn
Netherlands
1022 Posts |
Geplaatst - 13 apr 2006 : 20:30:51
|
Paul,
Geen idee of het mogelijk is maar zou het kunnen om de aangevinkte bovenaan te zetten dan zie je ze wel in een oogopslag, mits dat aantal wel in het venstertje passen.
Heb je er teveel aangevinkt dan zal je uiteraard moeten scrollen.
Mvtgr.
Wim Romijn.
Schaal H0 gelijkstroom, Lenz |
|
|
lougustus
Netherlands
2 Posts |
Geplaatst - 16 apr 2006 : 15:21:38
|
Hallo Paul,
quote: Originally posted by Wim Romijn
Paul,
Geen idee of het mogelijk is maar zou het kunnen om de aangevinkte bovenaan te zetten dan zie je ze wel in een oogopslag, mits dat aantal wel in het venstertje passen.
Heb je er teveel aangevinkt dan zal je uiteraard moeten scrollen.
Mvtgr.
Wim Romijn.
Schaal H0 gelijkstroom, Lenz
Deze wens leeft ook bij mij. Kan er, indien de suggesties van Wim Romijn niet mogelijk blijken, evt. een melding komen in de trant van "er zijn nog .. vaste treinroutes aangevinkt" ? Dit kan nl. overbodig zoek-scrollen voorkomen wanneer je het even niet meer weet.
Met vriendelijke treinengroeten,
Louis Debra |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|