Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 126 / Bezoekers Vandaag: 13222
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Installatie
 Koploper
 trein weigert naar bestemming te gaan
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

treintrix

Netherlands
23 berichten

Geplaatst - 16 feb 2016 :  17:37:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste allemaal
In mijn baan heb ik een klein stationnetje voor boemeltreinen. Reed prachtig en het boemelde mooi.
Tot ineens alle boemel treinen weigerden naar dit stationnetje te rijden. Ik heb de treinlengte aangepast, de spoorlengte aangepast, gekeken dat de korte stop op 0 staat, naar een vorige versie gekeken om te zien of er verschillen waren, helpt allemaal niet.
De lange treinen rijden prima naar het hoofdstation, dus het ligt niet aan een kaart.
In totaal rijden er (als alles goed gaat) 10 of 11 treinen rond.
De vorige keer dat ik dit probleem had heb ik de blokken gewist en opnieuw geïnstalleerd, en dan gaat het weer goed. Misschien heeft iemand een idee waarom dit gebeurt, alvast hartelijk dank voor jullie suggesties.
Paul

Roadman

137 Posts

Geplaatst - 16 feb 2016 :  18:51:05  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Roadman  Reageer met citaat
Beste Paul,

Je bericht staat in het verkeerde topic. Plaats het in "Beginners" en je zult heel snel antwoordt krijgen.

Groet,
Fred.

Digitaal N-spoor/tijdperk III en IV/Duitsland/IB+Power 3 Boosters/Koploper. Digitaalrijden is verslavend !!
Ga naar bovenaan de pagina

treintrix

Netherlands
23 Posts

Geplaatst - 26 feb 2016 :  20:51:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Fred
Heel behulpzaam, kennelijk weet je de oplossing. Misschien kun je me die meteen geven.
Alvast bedankt
Ga naar bovenaan de pagina

Wim Ros

Netherlands
6228 Posts

Geplaatst - 26 feb 2016 :  21:16:29  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Paul,

Geen idee, maar plaats je vraag bij beginners en plaats er ook gelijk een backup van je database bij. Dan kunnen wij je verder helpen.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

Roadman

137 Posts

Geplaatst - 26 feb 2016 :  21:30:41  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Roadman  Reageer met citaat
Precies

Fred

Digitaal N-spoor/tijdperk III en IV/Duitsland/IB+Power 3 Boosters/Koploper. Digitaalrijden is verslavend !!
Ga naar bovenaan de pagina

treintrix

Netherlands
23 Posts

Geplaatst - 27 feb 2016 :  14:01:31  Toon profiel  Reageer met citaat
OK begrepen
Zal een back-up maken als het probleem zich weer voordoet en bij beginners zetten.
tot dan.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina