Na opnieuw opstarten zou het gewoon moeten werken.
Maar installeer Koploper gewoon een keer opnieuw. Wel even eerst een back-up maken Is zo zonde van je werk als je helemaal niets meer hebt. Sowieso altijd verstandig om regelmatig een back-up te maken (al dan niet automatisch).
Na het verwijderen en opnieuw installeren, backup terug gezet, nog een keer de melding gekregen (computer was al op nieuw opgestart) hierna de computer nog een keer opnieuw gestart daarna was de melding weg.
PS de computer had geen 23 dagen aangestaan, word meestal om de 2 dagen weer opnieuw opgestart. Waarschijnlijk een bitje blijven hangen.
Koploper functioneert al een hele tijd goed. Maar plotseling heb ik sinds gisteren hetzelfde probleem. Koploper verwijderen en opnieuw installeren (3 keer al!) helpt bij mij niet. De melding blijft terugkomen.
Dank Wim voor je snelle reactie. Natuurlijk heb ik ook de PC een paar maal geheel afgesloten en opnieuw opgestart, maar de melding blijft komen... Ik ga nu mijn PC herstellen naar een eerdere datum. Kijken wat dat brengt.
Yes!!! Met de herstelfunctie van Windows naar een eerdere datum is de melding verdwenen. En nee Wim, een doodnormale wat oudere pc die het nog prima doet.
Groetend: Toontje (Trix Express met Dinamo analoog)