Auteur |
Onderwerp |
|
V200
Netherlands
23 berichten |
Geplaatst - 06 jan 2015 : 18:05:17
|
Hallo allen,
Bij het installeren van Koploper 8.5.2 verwijderd mijn beveiligingssoftware (Norton 360) het uitgepakte file met als reden dat het een bedreiging zou zijn. In de details geeft deze "WS.Reputation.1" aan. Bedreiging: "high" Tot op heden nooit geen installatie problemen gehad. Huidige versie 8.5.1.
Komt dit iemand bekend voor?
Groet Jan
Groet Jan
Tams EC, DB-2 |
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 06 jan 2015 : 18:25:07
|
Hallo Jan,
tja aangezien virussoftware steeds minder te doen heeft, en ze zelf graag hun reputatie hoog willen houden, gaan ze naar dingen zoeken die er niet zijn. Zie ook, wat de boer Norton niet kent lust ie niet, en maakt er maar een virus van. Lijkt op een storm in een glas water die door Norton zelf opgelost moet worden.
http://www.yoursafetynet.com/faq/nl/yoursafetynet-home/installatie/norton-geeft-ws.reputation.1-melding-hoe-los-ik-dit-op
met vriendelijke groet,
Walter
Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded. Doe wat je zegt, dan lieg je niet. |
|
|
V200
Netherlands
23 Posts |
Geplaatst - 06 jan 2015 : 18:30:11
|
Hoi Walter,
Dank je voor je snelle reactie, ik ga hiermee aan de slag. Ik hou je op de hoogte.
Groet Jan
Tams EC, DB-2 |
|
|
eddy61
Belgium
33 Posts |
Geplaatst - 07 jan 2015 : 11:01:32
|
beste Jan
je kan ook de antivirus even uit zetten dan gaat dit wel doe ik ook hier altijd normaal zijn deze up veilig
mvg, Eddy
N-SCHAAL loconet intellibox II |
|
|
phdirk
Netherlands
2567 Posts |
Geplaatst - 07 jan 2015 : 12:58:52
|
Hallo Jan,
Ik heb dit fenomeen één keer gehad op één PC toen ik Koploper 8.5.1 wilde installeren. Op de andere PC's ging dat wel goed. Met 8.5.2 ging het weer op alle PC's goed. Zelf heb ik het vermoeden dat er bij het uitpakken iets mis is gegaan. Als je nog een oude XP-computer hebt kun je proberen het daarop uit te pakken, op een USB stick te zetten en zo te installeren. Of je zet, zoals Eddy zegt Norton 360 even uit.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
V200
Netherlands
23 Posts |
Geplaatst - 09 jan 2015 : 10:35:28
|
Hallo allen,
Alle tips waren nuttig, versie 8.5.3 is succesvol geïnstalleerd. Ik Kan weer verder, nogmaals bedankt,
Groet Jan
Tams EC, DB-2 |
|
|
|
Onderwerp |
|