Beste forumleden, Na een paar jaar door medische problemen verplicht gestopt te zijn heb ik nu de draad weer opgepakt. Het ooit gemaakte testbaantje afgebroken en een nieuw plan gemaakt dat als bijlage hierbij gaat. Het stationsdeel heb ik daadwerkelijk liggen en ik ga dat de komende week aansluiten op de 3 S88 ers van Rosoft. Voor de wissels gebruik ik de WD10 wisseldecoders. Verder rijd ik met de Multimaus op N spoor. Ik heb de test trein op papier rond laten rijden en volgens mij gaat dat goed.
Wellicht heeft iemand de tijd om eens naar mijn plan te kijken of er fouten in zitten.
Of het werkt dat kunnen we niet zien, dat zie je als je de baan zelf aanstuurt. Denk alleen dat de baudrate niet goed staat voor de gebruikte interface. Neem aan dat je een s88XPressNetLI gebruikt, en dat kan ook niet als LI-USB interface aangemeld worden.
Bedankt voor je antwoord. Ik heb zitten puzzelen maar ik denk dat ik er uit ben. Vinkje bij instellingen voor Lenz weggehaald en baudrate op 9600 gezet. Ik neem aan dat je dat bedoelde in je antwoord. Zodra ik de snoertjes heb liggen ga ik het testen.