Auteur |
Onderwerp |
|
GTIBert
Netherlands
271 berichten |
Geplaatst - 25 dec 2014 : 20:09:34
|
Kan er eens iemand naar mijn database kijken?
Ik heb in dit plan een kruis ingebouwd. Wat ik heb toegevoegd is blok 29 en 30 Nu wil ik kunnen rijden van blok 2 naar 6 en ook van blok 7 naar 30. Ik weet niet wat ik niet goed gedaan heb maar de trein loopt niet lekker door. Ik het blok 7 en 8 staat de trein (Mat 54) op en neer te pendelen. En rijden vanuit blok 7 naar 30 loopt ook niet automatisch door.
Wie kan mij verder helpen.
Alvast bedankt.
Download Attachment: 201021122296.bck 91,9 KB
Download Attachment: Baanplan.zip 23,23 KB
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd .
Gr. Bert |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 26 dec 2014 : 12:26:15
|
Bert,
Ik zie nergens in dit baanontwerp een kruis. Ook zie ik nergens waar blok 30 in het ontwerp is terug te vinden. Oftewel met deze database kan ik verder niets. Mij niet duidelijk wat je wil en wat de bedoeling is en waar het eventueel mis gaat. Behalve dan dat het aan de basis verkeerd gaat.
mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
GTIBert
Netherlands
271 Posts |
Geplaatst - 26 dec 2014 : 14:30:30
|
Hallo Wim.
Ik zal een nieuw bck bestand sturen, en ook een printscreen van de baan. Ik heb al het een en ander gecorrigeerd, maar het loopt nog niet lekker.
Download Attachment: baan.JPG 344,94 KB
Download Attachment: Hoensbroek888.bck 199,65 KB
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd .
Gr. Bert |
|
|
hubertus
Netherlands
1991 Posts |
Geplaatst - 27 dec 2014 : 10:41:22
|
Op zich is dat pendelen niet zo gek. De mogelijkheid is er en zeker als alternatieven bezet zijn, zal een treinstel van die mogelijkheid gebruik maken. In de simulatie zie je dat het treinstel ook andere blokken kiest als die vrij zijn. Je hebt wel een probleem voorbij blok 30. Als je daarvandaan in blok 4 komt, kun je alleen nog maar terug naar blok 30. Ik denk dus dat je in blok 4 wat meer mogelijkheden moet opgeven als je uit blok 30 komt, bijvoorbeeld ook door naar blok 5. Dan zul je zien dat het een stuk soepeler loopt.
Huub |
|
|
hubertus
Netherlands
1991 Posts |
Geplaatst - 27 dec 2014 : 18:51:45
|
Nog even wat verder gekeken, blok 6 komen de blokeigenschappen ook wat vreemd over. Als je uit blok 5 komt, kun je niet naar blok 2. En als je uit blok 2 komt, kun je nergens naar toe. Dan ontgaat mij het nut van de verbinding tussen blok 6 en blok 2.
Iets anders wat me opviel dat je bij vrijwel ieder blok de mogelijkheid hebt dat een trein keert richting het blok waar de trein net vandaan komt. Als je dat wilt, vooral zo houden. Maar ik vind het wat merkwaardig dat ook op buiten het station treinstellen overal mogen keren.
Huub |
|
|
|
Onderwerp |
|