Auteur |
Onderwerp |
|
SAN
Netherlands
21 berichten |
Geplaatst - 11 nov 2014 : 11:06:16
|
Medehobbyisten,
Ik prober een overzicht van mijn blokken en daarbij behorende bezetmeldpunten te exporteren naar Excel en dat lukt niet. Als ik dat probeer met bijvoorbeeld locomotieven dan lukt het wel.
Tijdens onderhouden locomotieven is er net als op het moment dat ik het baanoverzicht aktief heb een Excel ikontje in de taakbalk zichtbaar. Tot zo ver gaat het dus goed.
Druk ik tijdens onderhouden locomotieven op dat ikoontje dan start de export procedure, kan ik de velden selecteren en ontstaat er een Excel sheet. Nog steeds goed dus en de koppeling naar excel werkt dus aantoonbaar.
Doe ik datzelfde echter op het moment dat ik het baanoverzicht aktief heb dan verdwijnt het excel ikoon, het baanoverzicht lijkt wat wazig te worden maar de procedure en/of excel starten niet.
Wie weet waar het fout gaat ?
Nico
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
carel richters
Netherlands
348 Posts |
Geplaatst - 11 nov 2014 : 11:56:19
|
Hallo Nico, Ik neem aan, dat je met baanoverzicht actief bedoelt, dat de rijstroom is ingeschakeld. Dan verdwijnt het excel icoontje en kun je geen excel overzicht aanmaken. Dat kan alleen als de rijstroom niet is ingeschakeld. Dat is geen fout, maar zo ingesteld, omdat het niet logisch is, dat je tijdens het rijden dit soort overzichten gaat maken.
Mvrgr Carel |
|
|
SAN
Netherlands
21 Posts |
Geplaatst - 11 nov 2014 : 17:52:01
|
Dank heren voor jullie aanwijzingen, het werkt nu, ik probeerde het inderdaad met ingeschakelde rijstroom |
|
|
|
Onderwerp |
|