Is het aan te bevelen om de rails lassen alle te solderen ,of volstaat een ringleiding Heb zelf het idee dat zo hier en daar de stroom op de baan minder is met alle gevolgen van dien.
Zelf heb ik een LGB baan buiten waar ik met koploper rijd. Daar heb ik van twee 2,5q. draden een leiding gelegd naast de baan. Op diverse plaatsen tak ik af en voer de digitale stroom (van Booster) naar de rails. In het verleden had ik ook veel problemen met stroom onderbreking dat is nu voorbij. Cees
Als je wil dat bij temperatuur schommelingen je rails los komt of in rare kronkels op je baan komen te liggen dat zou ik je aanraden je rails volledig aan elkaar te solderen tot een massief geheel. Als je dat niet wil dat volstaat een massa aansluiting op diverse plaatsen, de blokmelders worden al apart van voeding voorzien via de bezetmelder.
Ik neem aan dat je een 2-rails systeem hebt, en dat de wissels geen terug/bezetmelding hebben. In dat geval worden ze toch al apart gevoed, al dan niet via een diodeschakeling. In feite heb je alles dan al apart en gevoed, dus waarom extra, als dat al mogelijk is.