Auteur |
Onderwerp |
|
br194
Netherlands
8 berichten |
Geplaatst - 18 apr 2014 : 15:09:09
|
Hallo allemaal,
Ben al even bezig met Koploper voor de modelbaan. Voor een uitbreiding op de baan heb ik van het bestand voor de bezet meldpunten een Excel export gedaan.(wat waar gebruikt/bezet meldpunten) Alles leek in eerste instantie goed, tot dat ik de volgende regel tegen kwam: Van 44 naar 41 Bezet wissel: nog geen nummer toegekend! Bezet blok: 41. In dit traject, van blok 44 naar 41 zit helemaal geen wisssel en is volgens mij ook nergens zo ingevoerd. Doordat mijn oog hierop viel ben ik eens wat verder gaan kijken en vond nog 3 regels waar " Bezet wissel 35,Bezet wissel 36 en Bezet wissel 44" in voor kwam. Ik vraag mij af waar dit vandaan komt want dit heeft toch niets te maken de bezet meldpunten en kan ook niet ontdekken waar dit ingevoerd zou moeten zijn. Voor de zekerheid gecontroleerd met een eerder gemaakte export (van 15-8-2013, was KL versie 8.1), maar daar kwamen deze regels niet voor. Momenteel met 8.3 build no 3 gebruikt. Iemand een idee ? Heb de DB bijgevoegd.(zullen nog wel wat foutjes inzitten, maar ben nog bezig)
Willem.
Download Attachment: elstbahn21.bck 104,27 KB |
|
hubertus
Netherlands
1989 Posts |
Geplaatst - 18 apr 2014 : 15:23:24
|
Je hebt rechtsboven (rechts van blok 41) een kruising gekoppeld aan bezetmeldpunt 2.06. Dat wordt dus op deze manier correct aangegeven in het excel-overzicht.
Huub
|
|
|
br194
Netherlands
8 Posts |
Geplaatst - 18 apr 2014 : 17:51:52
|
Huub,
Bedankt voor de tip. Ik heb de fout nu gezien, heb hem inmiddels hersteld. Heb er weer wat bijgeleerd. Dank voor het meekijken en denken. Momenteel lijkt alles goed te werken in simulatie mode. Ga dit weekend eens kijken hoe het uitpakt als we "live"gaan.
Willem. |
|
|
|
Onderwerp |
|