Auteur |
Onderwerp |
|
ruud krikke
Netherlands
126 berichten |
Geplaatst - 16 apr 2014 : 21:39:56
|
Na een tijdje bouwen ben ik weer een stuk verder < dit is nog maar een gedeelte van mijn baan in koploper de baan zelf is bijna klaar.
Ben aan het testen volgens bestemming, maar ik kom er niet uit bij de doodlopende sporen. Blok 6-11-9.
De trein rijd wel naar de blokken toe, maar ze willen niet terugrijden, Ik kan bij onderhouden blokken geen vinkje zetten ( keren) bij de eindblokken 6-11-9.
Ik kan wel een vinkje zetten in de vorige blokken, dan rijd de trein wel terug. maar dan rijd hij niet tot het eindblok.
Voorbeeld: de trein rijd van blok 3 naar 10 als ik dit doe dan stopt de trein in blok 10 als ik naar blok 11 wil rijd de trein terug.
maar ik wil dat de trein naar blok 11 rijd dan stopt en dan terug rijd.
wie zou mij willen helpen, bijgaand mijn bestand.
groet, Ruud Krikke
Download Attachment: treinbaan1efase.bck 40,8 KB
mvg,Ruud |
|
teppp01
Netherlands
87 Posts |
Geplaatst - 16 apr 2014 : 22:00:40
|
Hallo Ruud,
je moet bij Blok 6-11-9 wel aangeven dat ze in 2 richtingen bereden kunnen worden. dat heb je niet gedaan dus verschijnt ook niet het vinkje keer lok. Mvg
Piet tepper
Rij sinds 13 jaar met Koploper, Intellibox en Trix Express met OC32 en dec63 |
Bewerkt door teppp01 op 16 apr 2014 22:01:12 |
|
|
ruud krikke
Netherlands
126 Posts |
Geplaatst - 16 apr 2014 : 22:20:34
|
Beste Piet,
Ik had al naar voorbeelden gekeken maar daar zie ik alleen dat de pijl naar het blok toe loopt, en een voorbeeld dat alleen de pijl terug gaat, dit heb ik gebrobeerd, ik ga nu dat van jou even testen, bedankt,
mvg,Ruud |
|
|
ruud krikke
Netherlands
126 Posts |
Geplaatst - 17 apr 2014 : 20:04:25
|
ja het werkt bedankt,
mvg,Ruud
Rij met Marklin CS1,Esu booster en koploper |
|