Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 113 / Bezoekers Vandaag: 201
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 114
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 blijven staan in blok
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

bonte5koe

Netherlands
16 berichten

Geplaatst - 22 dec 2013 :  21:39:01  Toon profiel  Reageer met citaat
goeden dag, ik heb een probleem eigenlijk 2: 1e Ik had een goed lopende baan waar ik een schaduw station van 3 sporen bij hebt gemaakt, als ik nu een lok laat rijden blijft de lok na het schaduw station staan in het volgende blok. Hij gaat dan zwart knipperen en reserveert geen volgend blok, hij gaat pas weer rijden als ik op de blauwe pijl druk op het rijwindow (start automatisch rijden). 2e sommige wissels in het nieuwe schaduwstation willen niet schakelen terwijl de lok er gewoon overheen rijd. wie weet een oplossing sorry ik had de verkeerde BCK file geplaatst, dit is de goede

Download Attachment: gerrit3.bck
68,46 KB

Bewerkt door bonte5koe op 22 dec 2013 21:56:34

Wissels

Netherlands
1450 Posts

Geplaatst - 22 dec 2013 :  21:49:38  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wissels  Reageer met citaat
Hallo,

in blok 28 ben je de tabbladen komend uit blok 26 en 27 vergeten in te vullen er staat geen vinkje dat de treinen hier verder mogen richting blok 29.

De wissels in de wisselstraten vanuit blok 23 zijn wel opgenomen, maar je bent vergeten ze in de juiste wisselstand te leggen, hetzelfde geld voor de blokken 25/26 en 27 richting blok 28, ook hier zijn de wissels wel geselecteerd, maar vergeten ze in de juiste stand te schakelen. Even in onderhouden baanontwerp en dan wisselstraten klikken met de linker muisknop.

Vanuit blok 27 richting blok 28 missen je te verwachten bezetmelders nog.

met vriendelijke groet,

Walter

Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded.
Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

Bewerkt door Wissels op 22 dec 2013 21:58:10
Ga naar bovenaan de pagina

bonte5koe

Netherlands
16 Posts

Geplaatst - 22 dec 2013 :  23:06:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Hartelijk dank voor deze reactie het klop haarfijn met wat je schreef, nu kan ik alles weer in volledige toestand brengen en zal ik beter kijken. als alles goed werkt geef ik nog wel een reactie. bedankt
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina