Auteur |
Onderwerp |
|
P@scal
5 berichten |
Geplaatst - 08 nov 2013 : 11:54:17
|
Beste allemaal.
Enige tijd terug ben ik begonnen om mijn oude N-spoor weer op te bouwen. Vervolgens een MultiMaus setje gekocht en bij Wim/Rosoft advies gevraagd en ook daar de juiste onderdelen besteld voor de besturing middels Koploper. Versie 8.2 en Config.exe gedownload, vervolgens de handleiding geheel opgevolgd.
De loks rijden geweldig via Koploper, echt super. Vervolgens ben ik de baan in blokken gaan verdelen en ze aangesloten op de juiste ingangen van de S88SD16-N unit. De loks rijden er perfect overheen, maar een terugmelding is er niet. Ik heb zelf alles zo goed als ik het kan gecontroleerd. - Test-rijden geen terugmelding. - Een lok in het juiste blok gezet, dat blok wordt rood, volgende wordt geel! Automatisch rijden doet de lok wel, maar er komt verder helemaal niets terug.
Ik zie iets over het hoofd, een vinkje ergens, wat mis ik?
Ik zag dat het gebruikelijk is om een back-upje toe te voegen voor dit soort vragen, dus zie bijlage.
M.vr.gr
Pascal
Download Attachment: Concept1.bck 12,54 KB |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
P@scal
5 Posts |
Geplaatst - 08 nov 2013 : 13:09:56
|
Jemig Wim, dat is een snelle reactie, fijn!
Dat ben ik dus vergeten, niet goed gedaan/uitgevoerd. Ik ga ermee aan de slag, bedankt
Groeten, Pascal |
|
|
P@scal
5 Posts |
Geplaatst - 08 nov 2013 : 13:12:34
|
....... ik sta verstelt, had dit niet verwacht zo
Die wissels had ik bewust nog niet gedaan omdat ik 'bang' was dat wanneer ik er 6x toevoeg terwijl ik maar een wissel-decoder heb voor 4x dit problemen zou kunnen veroorzaken.
Top, bedankt Wim |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|