Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 86 / Bezoekers Vandaag: 1494
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 416
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma

Alle forums
 Koploper
 Beginners
 wonen in limburg
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

antoncillessen

Netherlands
24 berichten

Geplaatst - 06 nov 2013 :  11:19:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo mensen
Heb een vraag is er iemand die met koploper werkt en die in de buurt van Helden Panningen woond.Limburg.
Ben al een aantal jaren met koploper aan de gang aan sturing Ecos.
Heb een nieuwe baan gebouwd maar wilt totaal niet lopen.
Kijk ook op you Tube Anton Annaberg Dan zie je de baan zoals hij op dit moment is.
met vriendelijke gr. in afwachting van
A.Cillessen

Henny

Netherlands
105 Posts

Geplaatst - 06 nov 2013 :  14:06:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Anton,
ben tot half december niet instaat om te komen i.v.m. heupoperatie en herstel, maar daarna kan ik best een dagje komen om je te helpen.
Kan je wat meer vertellen wat er niet loopt?

Henny Noordhoek (Duiven gld)
IB-H0m-LTD-Koploper
Ga naar bovenaan de pagina

antoncillessen

Netherlands
24 Posts

Geplaatst - 06 nov 2013 :  18:08:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Henny
Vind het leuk en fijn dat je gereageerd hebt.
Om met de deur in huis te vallen heb weer de hele middag op zolder gezeten en het en ander uit geprobeerd, Het loopt nu een beetje maar bij afgaand spoor geeft weer een bezetting van blok maar staat niets in.Dan lopende treinen in verschillende snel heden en remmen ze wel en niet, We zijn hier aan de gang geweest met drie man.
Maar kunnen het programmeren niet zoals het moet en dan krijg je problemen. Weet niet of je op you tube gekeken hebt anton annaberg dan kan je mijn baan zien.
Hoop dat als je weer gezond bent aan kunt komen om te kijken en kan ik zien hoe het werkt.
bij voorbaat dank Gr. anton cillessen ps nog beter schap en sterkte met je heup

Bewerkt door antoncillessen op 06 nov 2013 18:10:46

remunj

Netherlands
1111 Posts

Geplaatst - 06 nov 2013 :  20:07:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Anton,

Het is handiger als je je vragen gewoon even in de beginnersrubriek stelt want dit heeft niet met forum problemen te maken
Als je je database daar plaatst met daarbij waar het fout gaat dan kunnen we er naar kijken.
Zoals ik het nu zie staan er bezetmeldpunten niet goed ingevuld en mogelijk nog meer dingen.
Dat kan alleen beoordeeld worden als je je database plaatst.
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk veel eerder een antwoord (en oplossing) dan dat er iemand langs komt.
Dat is de kracht van het forum

Gr.
Eric

antoncillessen

Netherlands
24 Posts

Geplaatst - 17 aug 2014 :  18:20:34  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door antoncillessen

Hallo Henny
Om met de deur in huis te vallen heb weer de hele middag op zolder gezeten en het en ander uit geprobeerd, Het loopt nu een beetje maar bij afgaand spoor geeft weer een bezetting van blok maar staat niets in.Dan lopende treinen in verschillende snel heden en remmen ze wel en niet, We zijn hier aan de gang geweest met drie man.
Maar kunnen het programmeren niet zoals het moet en dan krijg je problemen. Weet niet of je op you tube gekeken hebt anton annaberg dan kan je mijn baan zien.
Hoop dat als je weer gezond bent aan kunt komen om te kijken en kan ik zien hoe het werkt.

antoncillessen

Netherlands
24 Posts

Geplaatst - 17 aug 2014 :  18:46:23  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door antoncillessen

Hallo Henny

antoncillessen

Netherlands
24 Posts

Geplaatst - 17 aug 2014 :  18:49:05  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo Henny kan jij mij een mail bericht sturen ben jou mail adres kwijt geraakt
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henny

Hallo Anton,
ben tot half december niet instaat om te komen i.v.m. heupoperatie en herstel, maar daarna kan ik best een dagje komen om je te helpen.
Kan je wat meer vertellen wat er niet loopt?

Henny Noordhoek (Duiven gld)
IB-H0m-LTD-Koploper

Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina