Auteur |
Onderwerp |
|
antoncillessen
Netherlands
24 berichten |
Geplaatst - 06 nov 2013 : 11:19:56
|
Hallo mensen Heb een vraag is er iemand die met koploper werkt en die in de buurt van Helden Panningen woond.Limburg. Ben al een aantal jaren met koploper aan de gang aan sturing Ecos. Heb een nieuwe baan gebouwd maar wilt totaal niet lopen. Kijk ook op you Tube Anton Annaberg Dan zie je de baan zoals hij op dit moment is. met vriendelijke gr. in afwachting van A.Cillessen
|
|
Henny
Netherlands
105 Posts |
Geplaatst - 06 nov 2013 : 14:06:26
|
Hallo Anton, ben tot half december niet instaat om te komen i.v.m. heupoperatie en herstel, maar daarna kan ik best een dagje komen om je te helpen. Kan je wat meer vertellen wat er niet loopt?
Henny Noordhoek (Duiven gld) IB-H0m-LTD-Koploper |
|
|
antoncillessen
Netherlands
24 Posts |
Geplaatst - 06 nov 2013 : 18:08:51
|
Hallo Henny Vind het leuk en fijn dat je gereageerd hebt. Om met de deur in huis te vallen heb weer de hele middag op zolder gezeten en het en ander uit geprobeerd, Het loopt nu een beetje maar bij afgaand spoor geeft weer een bezetting van blok maar staat niets in.Dan lopende treinen in verschillende snel heden en remmen ze wel en niet, We zijn hier aan de gang geweest met drie man. Maar kunnen het programmeren niet zoals het moet en dan krijg je problemen. Weet niet of je op you tube gekeken hebt anton annaberg dan kan je mijn baan zien. Hoop dat als je weer gezond bent aan kunt komen om te kijken en kan ik zien hoe het werkt. bij voorbaat dank Gr. anton cillessen ps nog beter schap en sterkte met je heup |
Bewerkt door antoncillessen op 06 nov 2013 18:10:46 |
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 06 nov 2013 : 20:07:37
|
Anton,
Het is handiger als je je vragen gewoon even in de beginnersrubriek stelt want dit heeft niet met forum problemen te maken Als je je database daar plaatst met daarbij waar het fout gaat dan kunnen we er naar kijken. Zoals ik het nu zie staan er bezetmeldpunten niet goed ingevuld en mogelijk nog meer dingen. Dat kan alleen beoordeeld worden als je je database plaatst. Dan heb je hoogstwaarschijnlijk veel eerder een antwoord (en oplossing) dan dat er iemand langs komt. Dat is de kracht van het forum
Gr. Eric |
|
|
antoncillessen
Netherlands
24 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2014 : 18:20:34
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door antoncillessen
Hallo Henny Vind het leuk en fijn dat je gereageerd hebt. Om met de deur in huis te vallen heb weer de hele middag op zolder gezeten en het en ander uit geprobeerd, Het loopt nu een beetje maar bij afgaand spoor geeft weer een bezetting van blok maar staat niets in.Dan lopende treinen in verschillende snel heden en remmen ze wel en niet, We zijn hier aan de gang geweest met drie man. Maar kunnen het programmeren niet zoals het moet en dan krijg je problemen. Weet niet of je op you tube gekeken hebt anton annaberg dan kan je mijn baan zien. Hoop dat als je weer gezond bent aan kunt komen om te kijken en kan ik zien hoe het werkt. bij voorbaat dank Gr. anton cillessen ps nog beter schap en sterkte met je heup
|
|
|
antoncillessen
Netherlands
24 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2014 : 18:46:23
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door antoncillessen
Hallo Henny Vind het leuk en fijn dat je gereageerd hebt. Om met de deur in huis te vallen heb weer de hele middag op zolder gezeten en het en ander uit geprobeerd, Het loopt nu een beetje maar bij afgaand spoor geeft weer een bezetting van blok maar staat niets in.Dan lopende treinen in verschillende snel heden en remmen ze wel en niet, We zijn hier aan de gang geweest met drie man. Maar kunnen het programmeren niet zoals het moet en dan krijg je problemen. Weet niet of je op you tube gekeken hebt anton annaberg dan kan je mijn baan zien. Hoop dat als je weer gezond bent aan kunt komen om te kijken en kan ik zien hoe het werkt. bij voorbaat dank Gr. anton cillessen ps nog beter schap en sterkte met je heup
|
|
|
antoncillessen
Netherlands
24 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2014 : 18:49:05
|
hallo Henny kan jij mij een mail bericht sturen ben jou mail adres kwijt geraaktquote: Oorspronkelijk geplaatst door Henny
Hallo Anton, ben tot half december niet instaat om te komen i.v.m. heupoperatie en herstel, maar daarna kan ik best een dagje komen om je te helpen. Kan je wat meer vertellen wat er niet loopt?
Henny Noordhoek (Duiven gld) IB-H0m-LTD-Koploper
|
|
|
|
Onderwerp |
|