Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 213 / Bezoekers Vandaag: 266
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 331
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 database koploper
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

wiebrand

Netherlands
153 berichten

Geplaatst - 22 okt 2013 :  09:54:18  Toon profiel  Reageer met citaat
had een crash gehad met mijn pc data kwijt.
kan iemand mijn bestand bekijken en aangeven waar de fouten nog zitten
wiebrand van elk

Download Attachment: wiebrand5.bck
24,11 KB

whsvanelk

phdirk

Netherlands
2556 Posts

Geplaatst - 22 okt 2013 :  21:40:05  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Wiebrand,

Je hebt een PB.



Met beste groeten
Dirk
HO=TC
Ga naar bovenaan de pagina

n160weer

Netherlands
76 Posts

Geplaatst - 23 okt 2013 :  21:18:40  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Wiebrand.

Ik heb ff naar je database gekeken.
Het gaat nu niet echt werken.
Wat er mis is onder andere de vinkjes bij de blok eigenschappen( Shift F7). De richting vinkjes bedoel ik.
Het lijk me een goed idee dat je deze zet bij alle blokken.
Dan de nog eens een backup plaatsen. Dan kunnen we verder kijken.

Gezien je mogelijk van uit een oude backup ga werken.
Is het verstandig de wissels en bezetmelders na te lopen op de werking icm koploper.

Hopelijk heb de nog ergens een goede database gevonden en is deze actie mogelijk niet nodig.




Groetjes
Walter

n160weer win-xp selektrix2000 lichtsluisjes en stroomdetektie.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina