Ik gebruik koploper 8.2 Als ik in mijn baanontwerp wijzigingen aanbreng en het daarna save (opsla) en op het kruisje druk, zie ik de gemaakte wijzigingen niet terug in mijn baanoverzicht. Daar verandert niets. Wat doe ik fout? Met vriendelijke groeten, John
Heb je een nieuwe eigen database aangemaakt, of maak je wijzigingen in de demo-database, die kun je niet wijzigen namelijk, je eigen database wel. Werkt al jaren zo.
Het betreft mijn eigen database. Op mijn desktop met windows 7 als besturingssysteem lukt het niet de wijzigingen aan te brengen. Op mijn laptop met windows xp lukt het wel. Op beide computers staat de laatste versie van Koploper. Het zal dus wel aan mijn desktop liggen. Met vriendelijke groeten, John
Dat heeft waarschijnlijk te maken met de rechten die je hebt om bestanden te wijzigen op de W7 PC, en de map waarin je deze opslaat. Is geen koploper probleem maar een windhoos probleem.
Heren, Bedankt voor de hulp. Het was inderdaad geen Koploperfout. Ik start Koploper nu op met het "beheerdersaccount". Nu gaat het goed. Wel vreemd dat ik vorige week ook met baanontwerp bezig was en tot dan ging alles goed. 't Is gelukkig opgelost. Met vriendelijke groeten, John