ik ben beginner met koploper en wil ook graag met dit progamma werken maar ik kom er niet meer uit. ik heb me baan getekent en ook de bezet meld punten waar ik aan twijfel of ik dat goed heb gedaan.?? maar nou zie ik op de demo baan dat als je er 1 lok heen sleept dat hij dan roodt wordt. en bij mij wordt hij niet roodt ofzo alleen dat blokje dat wordt geel.. en ik kan ook niet automatisch rijden..:S:S
ben er de hele dag all mee bezig maar kom er maar niet uit
Tommie, dit is toch geen koploper probleem. Het enigste probleem wat er is dat jij niet weet hoe het moet, of werkt.
Om automatisch te kunnen rijden moeten er eerst wisselstraten worden vastgelegd. Dat weet de trein die aan het rijden gaat ook wat zijn bestemming is.
Bij onderhouden baanontwerp, kun je misschien eens op de F1 = help toets drukken. Of eens met je muispijl over de diverse toolbar icoontjes gaan. Gaat er een wereld aan mogelijkheden open denk ik zo.
oke en hoe kan ik doen? want ik kom er totaal niet uit
Nou ga ik je een heel raar advies geven. Naast de F1 toest zoals Wim al aangeeft kan je van de site van paul een aantal handleidingen downloaden. Die zijn er niet voor niets Naast de uitgebreide handleiding (inmiddels zo'n 400 bladzijden) staat daar ook een document genaamd "beginnershandleiding". Uitermate geschikt om precies jouw vragen te beantwoorden. Lees die eens goed door en pas het toe op jouw baan. Je zal zien dat er dan al een heleboel gaat zoals je wilt.