In de handleiding koploper 8.0 staat op pagina 191 van 400 hoe je een stationsgebouw kan tekenen. Heel mooi te gebruiken in een baan ontwerp. Vraag mij dan ook af of er Koplopers zijn die hun creativiteit al hebben gebruikt om stationsgebouwen te tekenen en die dat ook willen laten zien. Misschien bestaan daar al legio voorbeelden van. Gr. Hennie
In de handleiding staat daar toch een voorbeeld van? Veel meer dan dat is niet echt mogelijk. Mijn voorbeeld bestaat uit niet veel meer dan een paar rechthoeken om de perrons en het stationsgebouw aan te geven. Is alleen maar schematisch bedoeld. Besturingstechnisch doet het niets.
En waarom dit bij koploper wensen plaatsen Dit is iets dat al heel lang in koploper zit.
Dat weet ik, ook zo al zo uitgeprobeerd. Voegt ook niks toe alleen leuker dan zon vierkantje als stationnetje. Maar misschien hadden koploper gebruikers ook andere gebouwen gemaakt, daar ging het om. En had het inderdaad (zie ik nu) niet in de rubriek wensen moeten plaatsen. Kan ik dat nog veranderen.