Auteur |
Onderwerp |
|
sreijnen
Netherlands
3 berichten |
Geplaatst - 11 feb 2013 : 12:42:02
|
Goedendag,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb meteen een vraag over het testprogramma. Ik ben net begonnen met Koploper 8.0 built 6 en rij met Marklin M en C rail en een Ecos. De vraag is, wanneer ik het testprogramma open, krijg ik niet het tabblad locomotieven te zien, komt dit doordat ik Marklin rij, een Ecos gebruik of doordat de verbinding via een netwerk loopt? Ik heb wel verbinding met de Ecos middels een vast IP adres. Moet ik nog wat instellingen aanpassen? Alvast bedankt voor uitleg.
S Reijnen (EcoS Marklin) |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
sreijnen
Netherlands
3 Posts |
Geplaatst - 11 feb 2013 : 16:23:04
|
Sorry,
Als ik op Algemeen klik en vervolgens op testprogramma, krijg ik een pop-up scherm te zien met 3 tabbbladen: Algemeen Functiedecoders Bezetmelders In de handleiding van koploper 8.0 is er ook nog een tabblad met "Locomotief" en een tabblad met HSI-88. Kan het misschien aan windows 7 (64 bit) liggen?
M.v.g.
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 12 feb 2013 : 08:14:33
|
Zomaar een wilde gok. Misschien heb je nog geen locomotieven aangemaakt? Kan me voorstellen dat de betreffende tabbladen alleen maar zichtbaar zijn als er ook daadwerkelijk iets te testen valt?
Anders even je database plaatsen.
Gr. Eric |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 12 feb 2013 : 08:51:00
|
Voordat iedereen hele gekke dingen gaat roepen: bij Ecos en Marklin CS1 is in het testprogramma GEEN tabblad locomotieven beschikbaar en zal er ook niet komen.
Mvg, Paul. |
|
|
sreijnen
Netherlands
3 Posts |
Geplaatst - 12 feb 2013 : 14:23:18
|
Beste Paul,
Dank voor je snelle en duidelijke uitleg, zo hoef ik tenminste niet meer verder te zoeken naar instellingen in mijn PC.
Met vriendelijke groeten
|
|
|
Onderwerp |
|