Ik heb het volgende aan de hand. Heb koploper 8.0 binnengehaald, en zit hier vervolgens mijn baan in te tekenen. Wat blijkt nu na dat ik alles heb opgeslagen. Dat als ik de baan wil uitprinten ,dan krijg ik hm niet verkleind op a4 formaat. Heb het op 3 pc geprobeerd maak lukt echt niet . Wat kan ik hier aan doen
Goede morgen allemaal . Heb een probleempje en die luid als volgt . Heb in koploper baanplan getekend en wou deze overnemen naar mijn 2de pc. Heb daar alles er op gezet ,en wat blijkt de tekening past hier niet op in verband met kleiner scherm. Dus terug naar andere pc, alles verkleint en nu past het wel. Maar ; zodra ik koploper open en naar onderhouden baanontwerp ga,opent hij op juiste groote maar zodra ik wil gaan tekenen staat mijn tekening ver naar rechts waardoor ik een gedeelte niet kan invullen . Bezetmelder bv. wat kan ik hier aan veranderen. Weer terug naar andere pc en alles opnieuw doen en dan zo ver mogelijk naar rechts in het tab blad ? Ik hoop dat hier een oplossing voor is anders heb ik wat uurtjes voor jan met de korte naam gezeten .
Wat is het toch altijd weer jammer dan de handigheid bij de Gamma is uitverkocht.
Wel eens gehoord van slepen naar de juiste plaats en dan deze plaats bewaren, hoe dat alles moet staat 1 in de handleiding windows voor dummies en 2 in de handleiding van koploper.